Avatar billede casper_o Nybegynder
10. marts 2003 - 21:31 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Streaming af jpeg

Jeg bruger kommandoen

loadMovie("image.jpg", klip);

for at streame et stort jpg-billede.

problemet er at man ikke kan streame et billede der er over 800x600.

kan det være rigtigt? findes der en metode hvormed man kan omgå dettte problem?
Avatar billede pyroman Nybegynder
10. marts 2003 - 21:41 #1
Kan man ikke det? Hvis der ikke er nogle indstillinger fx under flash export settings (jeg sidder ikke lige med flash ved mig og kan derfor ikke lige tjekke det efter) så kan du jo sætte det i en anden swf og loade den ind med loadMovie i stedet...

/Filip
Avatar billede casper_o Nybegynder
10. marts 2003 - 21:46 #2
go ide, det prøver jeg
Avatar billede casper_o Nybegynder
10. marts 2003 - 21:52 #3
det virker super, hvis du svarer får du pointene
Avatar billede pyroman Nybegynder
10. marts 2003 - 21:55 #4
Tak, men det er nu egentlig ret dumt at man fx ikke kan oploade billederne fra nettet og så hente dem ind, også selv om de er så store...
Avatar billede casper_o Nybegynder
10. marts 2003 - 21:58 #5
hvad er der dumt ved det?
jeg synes det er ret praktisk ihvert fald til det projekt jeg har gang i for tiden
Avatar billede pyroman Nybegynder
10. marts 2003 - 22:00 #6
Jeg vrøvler lidt. Det jeg ville sige var at det er dumt at man ikke kan hente så store billeder ind med loadMovie... Der burde ikke have været nogen grænse
Avatar billede casper_o Nybegynder
10. marts 2003 - 22:01 #7
der har du til gengæld helt ret :)
Avatar billede barklund Nybegynder
10. marts 2003 - 22:14 #8
Jeg har svært ved at tro på, at man ikke kan loade så store billeder... Man skal da gerne undersøge de sædvanlige kanaler for en forklaring :o)
Avatar billede pyroman Nybegynder
10. marts 2003 - 22:19 #9
Det ville da være dejligt - jeg synes også det lyder lidt mærkeligt, men jeg har heller aldrig selv loaded så store billeder ind i en film, så jeg tvivler ikke på at casper har haft problemer.