Avatar billede lohmann Nybegynder
09. marts 2003 - 21:20 Der er 3 kommentarer

Køb af besøgende

Da jeg ikke har tænkt mig at betale den halvsindssyge pris, som forskellige bannerfirmaer forlanger for besøgende, så er jeg på udkig efter private som er interesseret i at sælge trafik/besøgende.

Jeg kan ikke finde nogle indlæg her på siden, så måske nogen kan pege mig i den rigtige retning eller kender til nogen som sælger besøgende (helst exit)

Michael Lohmann
Avatar billede hoejrup Nybegynder
10. marts 2003 - 12:21 #1
En hvilken som helst marketingmand med respekt for firmaets reklamebudget ville ikke bruge en krone på den type bannerreklamer.

Du skal selv ud og finde websites der passer til din målgruppe, og derefter indgå aftaler om udveksling af besøgende.

/per
Avatar billede lohmann Nybegynder
10. marts 2003 - 15:19 #2
Per,

Det ville jeg såmænd også gerne gøre, men det bliver når der er 28 timer i døgnet. Vi har, gudskelov, usædvanligt meget at lave og mest af alt, så har vi plus på bundlinien ;) Det var derfor jeg ville skyde nogle penge efter vores danske sider, selvom de ikke laver en krone. De er jo sjove at have alligevel ;)

Men jeg vil prøve at se om jeg ikke kan finde lidt ekstra timer til research.

Takker Per ;)
Avatar billede hoejrup Nybegynder
11. marts 2003 - 10:04 #3
Michael,

28 timer i døgnet? ;) Så skal du sikkert bruge nogle flere medarbejdere!

Jeg kan godt forstå at jeres danske sider ikke giver så meget som en krone i afkast. ;)

/per