Avatar billede perle Nybegynder
09. marts 2003 - 14:23 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Indlæsning af drivere til lexmark 3200

Min printer lexmark 3200 har fungeret indtil for få timer senere. Jeg kører på win98 og opdaterede java virtual igår. Jeg slettede direkte printeren fra kontrolpanellet og har downloadet drivere fra lexmark:filen cj3932la.exe og når jeg installerer driveren fra a: så får jeg denne meddelelse når jeg kommer  slutningen af installationen: Modullet sw2red95.dll er i brugl Luk alle programmer og genistallerer driveren -- det har jeg gjort flere gange med samme resultat.
Håber på hjælp
Avatar billede peet-49 Novice
09. marts 2003 - 14:27 #1
Gå i kør, skriv msconfig-gå i start og fjern fluebenene i de programmer der kører automatisk, genstart derefter og tag dig ikke af den rude, der popper op efter, prøv så igen.
Avatar billede svarrenabe Nybegynder
09. marts 2003 - 14:36 #2
For at installere nogle printere skal men tage dem ud af computeren, indstallere driverene, sætte printeren i igen, og så kører det der ud af, prøv det, det tager 5 min
Avatar billede perle Nybegynder
09. marts 2003 - 19:15 #3
Jeg forstår ikke helt hvad det er for programmer du mener jeg skal fjerne fluebenet fra, det kommer jo en række af programmer i det vindue?
Avatar billede peet-49 Novice
09. marts 2003 - 20:40 #4
Prøv i fejlsikret tilstand, så kan det være du kan installere.