Avatar billede dadam Nybegynder
09. marts 2003 - 07:35 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Hey

Hey hva' for et program bruger de profesionelle til at lave spil med?

F.eks. Westwood eller Id software osv...
Avatar billede michael-k Nybegynder
09. marts 2003 - 12:26 #1
Maya er nok det mest udbredte, men 3dsmax bruges også en del.

3dsmax http://www.discreet.com/spotlight/spotlight.php?product=3dsmax

Maya http://www.aliaswavefront.com/en/news/home.shtml  Kunne dog ikke liger finde nogen steder hvor der stod hvad for nogle spil det bliver brugt til. Men kig rundt de plejer altid at have sådan en sektion.
Avatar billede i11uzion Nybegynder
09. marts 2003 - 16:30 #2
id software bruger Lightwave. Jeg skal ikke kunne sige om det er det eneste de bruger.
Avatar billede michael-k Nybegynder
09. marts 2003 - 16:35 #3
selv lightwave har en liste http://www.newtek.com/products/lightwave/product/projects_list.html  :)

Du kan sikkert finde sådan en liste på alle sites der laver 3d programmer så kig på dem.

Men er sikker på de 3 der er nævnt er de mest udbredte :)
Avatar billede michael-k Nybegynder
09. marts 2003 - 16:37 #4
Du skal selvfølgelig også tage det med et gram salt. Der står jo ikke hvad og hvor meget det givende program er brugt. :)
Avatar billede mismis Nybegynder
10. marts 2003 - 10:15 #5
et ret flot spil ved navn Serious sam 1 og 2 lavet af Croteam er også lave med lightwave

MVH

MIS
Avatar billede i11uzion Nybegynder
19. marts 2003 - 01:15 #6
Har du tid til at forklare mig hvilken del af mit svar der ikke var korrekt ?

På forhånd tak
Avatar billede michael-k Nybegynder
19. marts 2003 - 11:27 #7
du må da godt få point af mig, hvis du vil ?
Avatar billede michael-k Nybegynder
19. marts 2003 - 11:32 #8
Avatar billede dadam Nybegynder
19. marts 2003 - 16:20 #9
Sorry i11uzion er ik' så god til det her endu:(
Avatar billede i11uzion Nybegynder
20. marts 2003 - 09:04 #10
michael-k >>> Det er meget betænksomt af dig, og tak for det !

Det er dog ikke pointene jeg er ude efter, dem er jeg rimeligt ligeglad med. Pointene er symbolske i mine øjne; de viser at spørgeren sætter pris på de svar han har fået, og den tid folk har brugt på svaret. Mit eneste "problem" med dadam´s afslutning på dette her spørgsmål, var at han hverken med tekst eller point, takkede for de andre svar og kommentarer han havde fået, dvs. den tid andre havde brugt på at hjælpe ham.

Det er ikke fordi jeg skal sidde og pive over, at jeg er gået glip af 10 point, det er bare det, at hvis folk jeg ikke kender, beder om hjælp, og jeg bruger tiden på at forsøge at hjælpe dem, så forventer jeg en form for tak. Det kunne i dette tilfælde, enten være givet med tekst eller point.

dadam>>> Det er helt i orden, så ved jeg hvorfor. ;)
Avatar billede michael-k Nybegynder
20. marts 2003 - 10:08 #11
kan kun give dig ret :)