Avatar billede bmelgaard Nybegynder
07. marts 2003 - 22:24 Der er 6 kommentarer

CounterStrike - kan ikke spille LAN og NET

Jeg har fået en ny PC'er - ASRock K7VM2 motherboard, 2000+XP, 675MBRAM, 80GBHD. Jeg har ingen problemer med at komme på LAN og NET - kan se andre PC'er på netværket og de kan se mig. Hertil så godt!
Mennnnnn..... jeg kan ikke få mit CounterStrike (ver. 1.1.1.0.0) og Diablo til at fungerer via LAN og NET. Vi kører via SpeedStream Router 2601/ADSL 256/128. De øvrige PC'er på LAN kan fint spille med hinanden uden problemer.
Jeg har været igennem utallige forsøg på opsætninger af netværk, men luge lidt hjælper det.
Jeg kan fortælle, at når jeg starter CounterStrike via LAN får jeg fejlmelding: 'Server is enforcing file consistency for model/player/urban/urban.mdl.' IPX adress: 0000000000:00e018de5cea:27015.

Er der en eller anden der har en god ide eller forklaring på hvad der mon kan være galt?
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
11. marts 2003 - 12:14 #1
1. Kan du pinge de andre maskiner?
2. Den kommer med en ipx fejlmeddelse - sikker på at du forsøger at spille over IP?
3. Har du en firewall? Isåfald så deaktiver den.
Avatar billede bmelgaard Nybegynder
11. marts 2003 - 18:29 #2
Svar:
1. Jeg har ingen problemer med at pinge
2. Jeg spiller over IP
3. Firewall er for længst slået fra
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
12. marts 2003 - 10:01 #3
Umiddelbart skulle man tro at det var dit CS der fejlede noget, men siden du siger at Diablo også fejler så er det nok netværket ja.

4. Er du helt sikker på du ikke har IPX installeret?
5. Får du fejlen både når du forsøger og joine og når du forsøger at create?
6. Og hvilken fejl får du i Diablo?
Avatar billede fragz Nybegynder
12. marts 2003 - 12:52 #4
Er dine spil noget du har nyinstalleret eller kopieret fra din gamle comp..??
Avatar billede fragz Nybegynder
12. marts 2003 - 12:53 #5
HVilken type ADSL er det du har..?
Avatar billede bmelgaard Nybegynder
16. marts 2003 - 11:43 #6
Svar:
4. IPX er installeret
5. Yeps
Der er tale om kopiering fra gammel computer
Jeg bruger SpeedStream 2601 router, 256/128 TDC