Avatar billede condor9 Nybegynder
06. marts 2003 - 11:11 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

FTP server til Linux

Hej Guttere

Jeg har et spørgsmål som jeg håber i kan besvare for mig.

Jeg skal bruge en FTP server til Linux, den skal være mirror for en fil og derfor skal der sættes begrænsning på.

Der skal ikke være noget brugernavn og password på, men man skal kunne administrere hvor mange brugere der skal kunne hente samtidig, og hvor stor en båndbredde hver bruger der er logget på skal kunne hente med !

Er der en ftp server som opfylder disse krav ?

MVH

Thomas H.
Avatar billede mort-gib Nybegynder
06. marts 2003 - 11:26 #1
Wuftp :-)
Avatar billede mfalck Praktikant
06. marts 2003 - 12:20 #2
jeg ville vælge proftpd (www.proftpd.org) - wuftpd har haft mange fejl igennem tiden.

jeg har ikke prøvet at sætte bandwith begrænsninger på proftpd
Avatar billede condor9 Nybegynder
06. marts 2003 - 12:51 #3
Hejsa, og tak for svarene...

Efter jeg skrev dette spørgsmål sad jeg lidt og lurede på andre svare her på eksperten. Der fandt jeg så den ftp server der hedder pureftpd, er det en i har erfaring med ?
Avatar billede mfalck Praktikant
06. marts 2003 - 13:22 #4
nej - har holdt mig til proftpd :-)
Avatar billede simonvalter Praktikant
06. marts 2003 - 13:50 #5
glftpd opfylder de krav og er klart bedre end de andre hvis du sprøger mig.

men der skal læses .. ;)

www.glftpd.com