Avatar billede hamfelt Nybegynder
05. marts 2003 - 22:37 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Problemer med at sende mails

Hej

Jeg benytter Outlook XP og har email konto hos Tiscali. Jeg kan sagtens modtage mail men jeg kan ikke sende.

Jeg får følgende besked når jeg prøver at sende:

Meddelelsen nåede ikke frem til nogle af eller alle de ønskede modtagere.

      Emne:    test
      Sendt:    05-03-2003 22:01

Der kunne ikke leveres til følgende modtager(e):

      'lotte.amfelt@tiscali.dk' den 05-03-2003 22:01
            550 5.7.1 <lotte.amfelt@tiscali.dk>... Relaying only for IP ranges of Tiscali Denmark

Hvis jeg opretter min konto på min kones PC, med nøjagtigt samme indstillinger som på min egen, kan jeg sagtens både
sende og modtage.

Er der nogen der har en god ide??
Avatar billede postndk Nybegynder
05. marts 2003 - 22:45 #1
okay, og du er sikker på at du har sat de rigtige indstillinger i smtp-server på begge maskiner ? ? ? ...
Avatar billede htmlaga Nybegynder
05. marts 2003 - 23:00 #2
er det den samme internet-adgang på din computer som på din kones?
Avatar billede hamfelt Nybegynder
05. marts 2003 - 23:01 #3
Jeg benytter ADSL og har de korrekte smtp og pop3 indstillinger
Avatar billede articfruit Nybegynder
06. marts 2003 - 12:26 #4
Hvad er din ip på pc'en?
Avatar billede hamfelt Nybegynder
08. april 2003 - 14:44 #5
Sagen lukkes