Avatar billede neo99 Nybegynder
05. marts 2003 - 19:13 Der er 10 kommentarer

problemer med mysql database

Hejsa
Jeg sidder netop og tester et nyhedsmailscript.
der skal i denne forbindelse skrives HTML artikler og lægges i en database. Jeg gør det i første omgang med en simpel form: et overskrift tekstfelt og et brødtekst tekstarea. derefter indsætter jeg indholdet af de to variable i databasen.
Jeg kan godt sætte store stykker tekst ind, men hvis jeg tager et stort stykke HTML-kode ( f.eks et formatteret worddokument) sker der ingenting. jeg får ingen fejlmelding, og der oprettes ingen post i databasen. Er der nogen der kan hjælpe mig. fortælle hvad der sker, og hvordan jeg kan æøndre det???
Avatar billede ztyxx Nybegynder
05. marts 2003 - 19:15 #1
gem kun tekst i din database, og når du udskriver det til dit dokument, vil det automatisk følge din sides lay-out, og hvis det ikke gør, så kan du let klare det med CSS
Avatar billede neo99 Nybegynder
05. marts 2003 - 19:20 #2
jamen jamen.... hvad hvis jeg gerne vil gemme html f.eks links? jeg vil gerne lave en html mail der kan sendes rundt, så er det vel nødvendigt at gemme HTML formatteret tekst??
Avatar billede ztyxx Nybegynder
05. marts 2003 - 19:40 #3
har du prøvet med stripslashes() addslashes()
Avatar billede ztyxx Nybegynder
05. marts 2003 - 19:42 #4
Avatar billede je79ayps Novice
06. marts 2003 - 09:55 #5
neo99>> ifm. med at folk tilmelder sig dit nyhedsbrev bliver e-mail adresserne så også gemt i en MySQL database?
Avatar billede neo99 Nybegynder
06. marts 2003 - 11:40 #6
ja.. de bliver gemt i en mysql-database
Avatar billede je79ayps Novice
06. marts 2003 - 13:00 #7
Kunne man se koden og evt. et link til din side?
Avatar billede ztyxx Nybegynder
06. marts 2003 - 18:46 #8
hmm, nu skodder eksperten igen!!
Avatar billede ztyxx Nybegynder
07. marts 2003 - 12:58 #9
kan ikke se indlæg.....
Avatar billede ztyxx Nybegynder
28. marts 2003 - 15:06 #10
lukketid??