Avatar billede marinus Nybegynder
08. november 2000 - 15:01 Der er 11 kommentarer

Flerbruger i outlook 2000

Er der en der ved hvordan man får outlook 2000 til at anvende den der logger på pcen som profil. det drejer sig om o2000 på win95
Avatar billede lbs Nybegynder
08. november 2000 - 15:10 #1
Du skal bruge det program som hedder Exchange server...
meget kendt og brugt :)
Avatar billede marinus Nybegynder
08. november 2000 - 15:12 #2
Vi kører en exchange, men vi skal til at have studerende over på egen exchangeserver, og der er 800 af dem til 250 pc, så vi skal have outlook2000 til at finde ud af hvem der er logget på uden at vi skal have 800 profiler liggende på hver pc
Avatar billede lazac Nybegynder
08. november 2000 - 16:00 #3
Bruger i roaming profiles under NT? Hvis ikke var det måske en idé.
Avatar billede marinus Nybegynder
09. november 2000 - 09:25 #4
Nej vi anvender win95, og det skal vi anvende hele 2001, den anden mulighed er at benytte OWA, men ønsket er at anvende O2000.
Avatar billede frn Nybegynder
22. november 2000 - 14:54 #5
Det er længe siden jeg har haft med outlook og windows 95 at gøre men jeg mener at kunne huske at når man kører med profiles i windows 95 så finder outlook selv ud af det med vem der er logget på
Avatar billede marinus Nybegynder
22. november 2000 - 14:57 #6
Takker for oplysningen, det er desværre sådan at vi ikke benytter profiles og heller ikke kommer til det.
Avatar billede frn Nybegynder
27. november 2000 - 11:03 #7
Jeg har selv tænkt mig at starte på at andvende outlook 2000 når jeg får en ordentliog interet opkobling men jeg tror at der går et stykke tid inden at jeg gør det. Men jeg har tænkt mig at få det til at virke som du ønsker måske da kan jeg hjælpe dig, problemmet er at jeg daglig ikke bruger andet en Lotus notes.
Avatar billede marinus Nybegynder
27. november 2000 - 11:09 #8
Takker

Håber at du får det til at virke...
Avatar billede frn Nybegynder
15. december 2000 - 22:54 #9
Jeg kommer til at læse det med at du ikke kommer til at bruge profiles, jeg mener ikke roaming profiles fra en NT server, men profiles på den lokale maskine, for jeg kan fortå at i ikke kommer til at køre med profiles fra jeres NT server.
Avatar billede marinus Nybegynder
18. december 2000 - 08:22 #10
Det er korrekt,  det ser ud til at vi til at begynde med lader dem anvende webaccess, og så går i gang med det andet når vi skifter platform til win 2000 pro, eller hvad den næste kommer til at hedde........
Avatar billede redbastard Nybegynder
29. marts 2001 - 10:33 #11
det er ikke muligt at anvende flere profiler i outlook 2000 alene, du er nødt til at logge på maskinen som bruger af windows
jeg kan ikke huske om man kan lave flere profiler i windows 95
kig i hjælp under user_interface i Outlook 2000