Avatar billede drc Nybegynder
04. marts 2003 - 11:20 Der er 5 kommentarer

Fejlkode!

Når jeg starter min computer får jeg en fejlkode der lyder som en ambulance/politi bil nogen der ved hvad dette kan være, sker kun når der sidder grafikkort i, og computeren virker fint mens den hyler :D Jeg kan fandeme ikke huske hvad fejl det, har haft den før. :(

Håber nogen kan hjælpe :)
Avatar billede morten_leth Nybegynder
04. marts 2003 - 11:23 #1
......... lort.......
har kun prøvet det en gang før og den computer fik vi aldrig til at virke overhovedet...
Avatar billede bufferzone Praktikant
04. marts 2003 - 11:24 #2
Prøv e.v.t. at se i din event log (event viewer) om ikke der skulle være nogle poster gerne med et event id på. Med det i hånden kan vi komme langt
Avatar billede drc Nybegynder
04. marts 2003 - 11:26 #3
har ingen hd i :)det eneste vi har at gøre med at MB, CPU Ram og gfx kort <-- har prøvet 3 forskellige btw. :)
Avatar billede venturer Nybegynder
04. marts 2003 - 12:28 #4
Tæller den alle rammene op?
Har du prøvet med både PCI og AGP kort?
Avatar billede drc Nybegynder
04. marts 2003 - 12:32 #5
Ja den tænder skærmen tæller rammene og ser ud til at starte som normalt. Laver bare den gudsforladte triste lyd.