Avatar billede kvols Nybegynder
02. marts 2003 - 22:21 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Dedicated CS Server vs. Won

Jeg har sat en dedicated CS Server op på min pc, men kan jo ikke selv spille :-/  "Won Auth. Failed". Kan man fikse det sådan man både kan køre CS Server og spille fra samme pc, og ja, det skal være dedicated. Håber der er en der har en løsning, eller et fif til mig :-D
Avatar billede game_tracker Nybegynder
02. marts 2003 - 22:22 #1
du kan ikke spille på serveren (fra computeren når det er serveren) når det er dedicated
Avatar billede little_john Nybegynder
02. marts 2003 - 22:26 #2
Man kan godt spille på den maskine som kører en dedicated server .. sorry game tracker .. man skal ændre et eller andet, så den ikke lytter/sender på port 27015 - Længe siden jeg har lavet det, men der er nok andre der kan hjælpe mere ...
Avatar billede game_tracker Nybegynder
02. marts 2003 - 22:42 #3
man kan køre en cs server på 2 måder en dedicated og en jeg ikke kan huske hvad hedder og når den er dedicated så kan man ikke spille på den fra den
Avatar billede little_john Nybegynder
02. marts 2003 - 23:07 #4
game_tracker>>Det kan man da .. Du kan faktisk køre indtil flere dedicerede servere på samme maskine. Men hvis du skal spille fra samme maskine som kører serverne skal de flyttes til en anden port (f.eks. 27016) end standard 27015
Avatar billede little_john Nybegynder
02. marts 2003 - 23:10 #5
Hov, han har sørme endda fundet et link ;o)
http://server.counter-strike.net/help/serverclient.html
Avatar billede kvols Nybegynder
03. marts 2003 - 01:35 #6
Hehe...Jeg ændrede port nummer til: 27016, så var der ikke de mindste problemer i det :-D  Prøvede endda at lave 5 med forskellige portnumer, det kunne også sagtnes lade sig gøre :-D
Avatar billede kvols Nybegynder
03. marts 2003 - 01:37 #7
Dog var der problemer med servernen når jeg selv joinede den :-/ Så laggede det, ved ikke om det var cpu lag eller net lag. Har en 1700mhz P4 prosessor, og kører på en 2mbit dl og 512 up