Avatar billede juhlemanden Nybegynder
02. marts 2003 - 10:53 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Infrarød

Hejsa!
Jeg skal ha to bærbare til at "snakke" sammen så jeg kan overføre nogle filer...
Den ene ibm t23 med win2000, den anden ibm 380d med win95..
der skal flyttes nogle filer fra 380d til t23...
normalt når jeg tilslutter noget med infrarød "popper" den automatisk frem på t23, men når jeg tilslutter 380d'eren sker der intet, jeg ved med sikkerhed at den infrarøde port er aktiveret...
Hvad kan jeg gøre....??
evt et prog der kan bruges som er gratis....

/juhlemanden
Avatar billede bufferzone Praktikant
02. marts 2003 - 18:26 #1
Brug et nullmodem kabel eller et krydset netkabel hvis der er netkort i begge maskiner, det er lettere, hurtigere, og meget mere sikkert.
Avatar billede juhlemanden Nybegynder
02. marts 2003 - 22:35 #2
Der er ikke netkort i begge maskiner.
Det med nullmodemet har jeg prøvede før, og det virker, men jeg ville jo gerne ha den infrarøde til at virke...
/juhlemanden
Avatar billede juhlemanden Nybegynder
27. april 2003 - 21:48 #3
lukker :O)