Avatar billede unouno Nybegynder
07. november 2000 - 19:01 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Geforce2

hej hej
jeg har lige købt et geforce2 agp-7700.
da jeg satte den i mit agp port og startede fandt win.me. kun et standart skærm kort..
og når jeg går ind i den cd jeg fik med for at installer driver så skriver den at den ikke kan finde et asus grafikkort..

mit bundkort/cpu.
AMD K6-2 500 mhz
bundkort via vp3/apollo/bx.

Hvad kan der være galt..
Avatar billede k_k_p Nybegynder
07. november 2000 - 19:13 #1
At det ikke er en WIN Me driver du bruger..

Jeg går ud fra at det er et ASUS-kort du refererer til?

Prøv evt. nyeste driver fra Asus på:

http://www.asus.com/cgi-bin/dl.asp?filename=vga/agp/v7700/533aw9x.zip

KKP
Avatar billede denboj Nybegynder
08. november 2000 - 01:27 #2
huskede du at slette det gamle skærmkort inden du skiftede - bare lige for en god ordens skyld ?
Avatar billede unouno Nybegynder
08. november 2000 - 07:59 #3
Ja jeg huskede at fjerne det gamle kort.
det skulle jo ikke være driverne der er noget galt med når den ikke engang kan finde kortet..

kan der være fordi mit bundkort ikke understytter det..
eller noget i den retning..
men det finder jeg ud af i dag, fordi jeg skal ned til en som har et asus bundkort. så må vi jo se om det virker der..

Avatar billede unouno Nybegynder
08. november 2000 - 08:03 #4
Jeg har hørt at det er bedst at have en Athlon eller en thunderbird for at få geforcet til at yde optimalt.. er det rigtigt ????
Avatar billede denboj Nybegynder
08. november 2000 - 14:38 #5
det er helt rigtigt at k6 kan have problemmer med agp kort såsåm tnt2 og geeforce - men i første omgang er det jo bare driveren du skal have instaleret
Avatar billede unouno Nybegynder
08. november 2000 - 14:47 #6
ja men når man vil installer driverne så skriver den at den ikke kan finde et asus agp kort.
HJælp HJÆLP
Avatar billede unouno Nybegynder
09. november 2000 - 12:00 #7
Jeg kan godt installer driverne hvis jeg går ind i egenskaer for denne computer også ind i stærm kortet. og trykker opdater driver, også vælger jeg \'har disk\' og siger den skal bruge denne driver. (den skriver at det ikke er sikker at de virker med denne enhed) )(men det skriver den jo altid).
det køre ikke vildt godt fordi i quake 2 ligger den kun på 56 fps. ca.
og jeg kender en der har et geforce 1 64mb ram. og det køre med 180 fps. i quake2. (hans computer er også en Athlon, det er sikket der for)

jeg vil sige at det ikke kan passe et geforce 1 er bedre en et geforce2.
Avatar billede kalou Nybegynder
09. november 2000 - 12:04 #8
Prøv at hente den nyeste Detonator 3-driver fra
www.nvidia.com. Installer denne istedet for den der følger med fra ASUS
Avatar billede denboj Nybegynder
09. november 2000 - 17:32 #9
prøv at se om du ikke har fået en driver cd med din computer hvor der var en agp driver med - Ellers må du ud at finde den på nettet
Avatar billede kalou Nybegynder
22. december 2000 - 10:55 #10
Får vi snart en afslutning her?
Avatar billede kalou Nybegynder
22. december 2000 - 11:27 #11
Har du fået løst problemet?

Hvis du har så svar selv på spørgsmålet og accepter derefter, således at vi får lukket spørgsmålet.

Hvis ikke hvad er så fortsat dit problem.
Har du prøvet Detonator 3?
Avatar billede unouno Nybegynder
24. april 2001 - 11:09 #12
Avatar billede denboj Nybegynder
26. april 2001 - 21:20 #13
hmmmmmmmmmmmmmmmmm - hvad var løsningen
Avatar billede denboj Nybegynder
26. april 2001 - 21:21 #14
hmmmmmmmmmmmmmmmmm - hvad var løsningen