Avatar billede suldrup Nybegynder
26. februar 2003 - 22:39 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kontakpersoner i Outlook Web Access

Hvordan hulen får jeg mulighed for at søge i mine kontakpersoner i OWA når jeg vil skrive en email. I OWA opsætning kan man definere hvilke adresseliste OWA først vil søge i, men lige meget hvad er det altid kun den globale adresseliste der bliver søgt i. Jeg har tilsyneladende ikke engang lov til at søge i kontakpersoner når jeg vil skrive en email. Jeg har dog ret til at mappen kontakpersoner men jeg kan som sagt ikke søge i den når jeg vil skrive en email.
Avatar billede jkrons Professor
26. februar 2003 - 22:51 #1
Jeg mener ikke at det er muligt at søge i dine egne Contacts - uanset hvordan du indstiller programmet.
Avatar billede mile Juniormester
28. februar 2003 - 10:59 #2
Hmm - det skal selvfølgelig komme an på en prøve, men kan det løse dit problem, hvis du indstiller din "rigtige" Outlook til at kigge i kontaktpersoner først ??
Avatar billede mile Juniormester
28. februar 2003 - 13:46 #3
Jeg har kigget lidt videre på det. Som jeg ser det, så er det eneste du kan gøre på OWA, er at finde modtageren i contacts, åbne den og bruge "Compose new message to contact.
Avatar billede suldrup Nybegynder
03. marts 2003 - 13:25 #4
hmm, jeg mener at jeg satte Outlook til at kigge i kontaktpersoner, jeg tjekker lige senere i dag.
Mht compose new message vil det resultere i at der sendes en email til alle de adresser man har definere på den pågældene person.
Avatar billede suldrup Nybegynder
03. marts 2003 - 23:11 #5
Damn, det er et officielt problem i Exchange 2000 se også
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb%3Ben-us%3B327338 "XCCC: Contact List Recipients Are Not Listed When You Use the Find Names Dialog Box"
jeg lukker spørgsmålet igen
Avatar billede mile Juniormester
04. marts 2003 - 11:16 #6
Helt i orden...