Avatar billede broker Nybegynder
21. februar 2003 - 22:48 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

IBM shi....

Har netop købt en IBM Netvista 8305. Istedet for at skulle installerer alt fra den gamle pc en gang til, på den nye pc. vil jeg blot flytte den "gamle" harddisk  over på den nye maskine, den "gamle" harddisk med xp fungerer fint og uden problemer på den gamle pc. Netvistaen meddeler at nu at harddisken ikke virker og foreslår at der ikke er installeret noget styresystem. og kommer så ikke videre. er der nogen der kan hjælpe?
Avatar billede amd Nybegynder
21. februar 2003 - 22:52 #1
Du kan ikke flytte en harddisk med XP på fra det ene chipset til det andet
Avatar billede broker Nybegynder
21. februar 2003 - 22:55 #2
Det var dog usmart, men anyway tak for hjælpen
Avatar billede broker Nybegynder
21. februar 2003 - 22:58 #3
ved du om man kan ghoste den ?
Avatar billede amd Nybegynder
21. februar 2003 - 23:23 #4
NP, og tak for pts.
Det vil ikke hjælpe at ghoste, da det stadig kommer fra fremmet chipset... det er en ny installation