Avatar billede banjodan Nybegynder
05. november 2000 - 15:52 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Rename File

Kan man rename en fil i Delphi ?

Mvh. Banjo Dan
Avatar billede aventtech.com Nybegynder
05. november 2000 - 15:55 #1
Ja det kan man godt !
Du skal bare bruge denne funktion:

RenameFile(\'fil1.txt\', \'fil2.txt\');

Mvh. AventTech.com
Avatar billede aventtech.com Nybegynder
05. november 2000 - 15:56 #2
Ja det kan man godt !
Du skal bare bruge denne funktion:

RenameFile(\'fil1.txt\', \'fil2.txt\');

Mvh. AventTech.com
Avatar billede blazer Nybegynder
05. november 2000 - 16:09 #3
SNYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYDDDDDDDDDDDDDDDDDD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar billede blazer Nybegynder
05. november 2000 - 16:10 #4
Lol....... aventech.com -jeg tror godt at du kan vinke farvel til eksperten............
Avatar billede banjodan Nybegynder
05. november 2000 - 16:27 #5
øh, hvad fan\' er meningen, hvorfor kan han godt vinke farvel til eksperten.dk?? jeg har lige oprettet mig som bruger her på eksperten, bare fordi at jeg ikke kunne finde svar andre steder. jeg har ikke i sinde at bruge eksperten mere og jeg er nybegynder til delphi, det var derfor at jeg satsede hele min formue. hvorfor anklager du aventeck.com??

/Dan
Avatar billede stigc Nybegynder
05. november 2000 - 16:34 #6
Avatar billede retep Nybegynder
05. november 2000 - 20:39 #7
banjodan er lige blevet oprettet idag, og har allerede besluttet sig for at han ikke vil bruge eksperten.dk mere. Hmmmm, lyder ikke som en ret sandsynlig forklaring!
Hvem underretter Admin? Så må han jo tage stilling...
Avatar billede denboj Nybegynder
05. november 2000 - 23:26 #8
banjodan LOL
Avatar billede delphi Nybegynder
06. november 2000 - 09:00 #9
Det er simpelthen så usandsynligt amatøragtigt....
2 min undersøgelser, med udgangs punkt i http://www.eksperten.dk/spm/31997, afslører lynhurtigt at Adventtech.com, Banjodan og Vlamik er en og samme person - tag f.eks. teksten \"AventTech er en side i stil med Vlamik Homepage, da det jo er samme webmasters og ejere\" fra http://www.aventtech.snoop.dk/about.htm.
Yderligere afsløringer viser så at personen bag den/de pågældende hjemmer sider er: Mikkel Bøg Clemmensen.
Denne person er ikke (offentligt) opført hos hverken Teledanmark eller Krak, så enten har han hemmeligt nr. eller - mere sandsynligt - så er han mindreårig og bruger dermed sine forældres telefon nr.
Domænet: snoop.dk er registreret af en Kim Chr. Hvidjkær, telefon 33311327.  Snoop.dk er et, iøvrigt ganske udemærket, sted der giver folk et gratis web sted, email mv.

Nu gider jeg ikke bore i den sag, men jeg håber at admin ser det her og får vippet alle tre ovennævnte personer langt væk.  Måske skulle man kontakte Snoop.Dk og lige henvise hertil?  Det kunne jo være at de ikke gider se deres navn trukket \'gennem sølet\' af en eller anden undermåler der misbruger deres services?

Delphi
Avatar billede nathan Nybegynder
06. november 2000 - 12:39 #10
får ham fjernet herfra! håber admin gøre det snart
/nathan