Avatar billede dj-freeman Nybegynder
20. februar 2003 - 15:49 Der er 10 kommentarer og
4 løsninger

Irak Kigen

Min lilebror er lige kommet hjem og har sagt at Danmark har bombede i går i irak er dte rigtigt.. Og hva tror i der vil ske også..
Avatar billede ctd Nybegynder
20. februar 2003 - 15:50 #1
hva re du skivr? :-)
Avatar billede dj-freeman Nybegynder
20. februar 2003 - 15:51 #2
?
Avatar billede kenp Novice
20. februar 2003 - 15:51 #3
Det tror jeg ikke rigtigt at Danmark har været med til, da vi ikke har danske jagerfly dernede, hvis han nu siger Ahganistan så passer det nok bedre.
Avatar billede ctd Nybegynder
20. februar 2003 - 15:51 #4
jeg tror sq' ikke vi har bombet, ikke uden USA har lagt ud!
hvad der sker....krig...!
Avatar billede dj-freeman Nybegynder
20. februar 2003 - 15:52 #5
Okey.. så er dte bare noget pis han fyer af.. Hva tror i der sker tror i der kommer krig og det går hård ud over også..
Avatar billede kenp Novice
20. februar 2003 - 15:53 #6
Avatar billede camino Nybegynder
20. februar 2003 - 15:53 #7
DK der smider bomber i Iraq...naaa, USA erdeførste der ville have skudt, og viville have hørt både i radioen og på TV hvis krigen var igang!
Avatar billede dj-freeman Nybegynder
20. februar 2003 - 15:57 #8
Okey.. så det har Dk ikke.. Men hva tror i der vil ske, tror i de rkommer krig.. Tror i dK biver hård ramt af det hvis der gør også
Avatar billede bufferzone Praktikant
20. februar 2003 - 15:59 #9
Det er ikke Iraq, danske piloter har bombet i Afganistan, til støtte for amerikanske og afganske tropper, Målet var nogle huler
Avatar billede dj-freeman Nybegynder
20. februar 2003 - 16:08 #10
Okey.. mn kommer dte til at betyde noget for danmark
Avatar billede bufferzone Praktikant
20. februar 2003 - 16:14 #11
Både ja og nej. Sikkert ikke så meget for den almindelige dansker, men det er da rimeligt bemærkelsværdigt at vi faktisk har danske tropper i krig i øjeblikket og at der går så stille for sig som det gør. Det kunne da sagtens, sammen med den resterende samfundsudvikling, godt betyde nogle forskellige ting i den politiske areana omkring forsvarssamarbejde og anvendelsen af militære magt midler
Avatar billede initializing Nybegynder
20. februar 2003 - 16:46 #12
Igår aftes i DR1 nyheerne havde de et indslag hvor en amerikansk mand tror jeg det var havde lavet nogle scenarior.. Altså "billeder" på hvordan det kan gå hvis f.eks. krigen starter.. Kan ikke helt huske mere derfra.. :) Tjek DR.dk fora t se indslaget..
Avatar billede mads.peder Nybegynder
20. februar 2003 - 20:07 #13
Spørgsmålet er ikke om krigen begynder det er Hvornår den begynder
(vise ord fra mig)
Avatar billede dj-freeman Nybegynder
21. februar 2003 - 10:40 #14
Okey i allesammen for lidt point