Avatar billede upaz Nybegynder
20. februar 2003 - 09:26 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Et billede af en computerbutik

Jeg sidder her og er ved at lave en opgave om IT. Jeg mangler et billede af en eller anden computerbutik med til hørende venlige medarbejdere. Ligemeget hvilken butik det er bare man kan se at de handler med IT og at der er nogle medarbejder på som ser venlige ud.

50 Point til den første som opfylder det.

-Lars Bjerg
Avatar billede exp Juniormester
20. februar 2003 - 09:33 #2
geforce3 >>
Der er SÅ meget Amerika over dette:
http://www.sfu.ca/mediapr/sfnews/2000/May4/computer.jpg

*G*
Avatar billede upaz Nybegynder
20. februar 2003 - 09:35 #3
Det er iorden geforce3 lav lige et svar så kan kan give dig dine fortjente 50 point.
Avatar billede geforce3 Praktikant
20. februar 2003 - 09:39 #4
Det skal kun være hvis der ikke kommer andre, for de billeder jeg er kommet med ligner jo hvkeren fugl eller fisk(det skulle de heller ik gerne) Men der kan jo stadig komme flere med bedre billeder
Avatar billede upaz Nybegynder
20. februar 2003 - 09:41 #5
Du var først, og det er kun 1/80 dias i en powerpoint, så mon ikke det går... Jeg har lidt travlt med at blive færdig.. Så det går nok..

Cital: Tag ikke livet for seriøst, du slipper aldrig levende fra det!

Ha' det sjovt eksperter!