Avatar billede holm14 Nybegynder
18. februar 2003 - 09:45 Der er 9 kommentarer

netsend

hej...¨

vi er nogle stykker som sidder og banner hinanden for sjovt, over et lokalnetværk... men jeg tænkte på om der ikke er f.eks. nogle andre grineren komandoer osv. man ku skrive???
Avatar billede holm14 Nybegynder
18. februar 2003 - 10:06 #1
evt. muligt at åbne en fil på en anden com. uden man benytter sig af en trojan???
Avatar billede serverservice Praktikant
18. februar 2003 - 10:46 #2
jo jeg har en her

"Tryk ok hvis du er en klovn"

Så kommer menuen frem og brugeren SKAL trykke ok for at lukke den ha ha....
Avatar billede benjams69 Nybegynder
18. februar 2003 - 11:01 #3
hehe - men hvorfor ikke bare bruge netsend kommandoen, som du nu selv foreslog?! Ellers kan man vel altid anskaffe sig nogle remote admin programmer...
Avatar billede serverservice Praktikant
18. februar 2003 - 11:05 #4
I kan vel også bruge fjernstyring i xp.

men i vil vel ikke begynde at hacke hinanden? med programmer
Avatar billede holm14 Nybegynder
18. februar 2003 - 12:15 #5
har desværre ik xp... men er det muligt i 2000????
Avatar billede serverservice Praktikant
18. februar 2003 - 12:17 #6
kun med 3. parts program f.x. VNC
Avatar billede benjams69 Nybegynder
20. februar 2003 - 09:24 #7
I 2K kan du/i bruge RAdmin - det er en applokation som kører i baggrunden, og som virker på samme måde som fjernstyring (RAdmin = Remote Admin), og programmet er designet specielt til 2K og win9x.... Det virker med garanti :D

P-ilsner Benjams69
Avatar billede serverservice Praktikant
20. februar 2003 - 11:52 #8
Jeg har fundet et lille dejligt 3.parts program til fjernstyring.
vender tilbage senere når jeg finder linket. ellers kan du måske hente det på min ftp server...
Avatar billede serverservice Praktikant
20. februar 2003 - 13:23 #9
Du kan finde det her under mappen remotepc:

ftp://172.21.6.150/