Avatar billede bbhome Nybegynder
04. november 2000 - 09:50 Der er 10 kommentarer

c:\\windows\\temp

Jeg forsøgte at installere Netscape Navigator,men fik følgende fejlmeddelelse:
Kunne ikke oprette distinationsfil

c:\\windows\\temp\\setup.exe. Fejl nr. 13

Hvad gør jeg forkert ?
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
04. november 2000 - 09:58 #1
filen setup.exe der ligger i den mappe kan ikke slettes eller er i brug af et andet program. derfor kan netscape ikke installeres. genstart i fejlsikret tilstand og slet filen fra stifinder. genstart og så burde du kunne installere netscape.
Avatar billede pivili Nybegynder
04. november 2000 - 17:34 #2
Du behøver ganske enkelt kun at genstarte din computer og så gå ind i c:\\windows\\temp og slette alt hvad der ligger der, så vil du ikke ha nogen problemer med det, for denne gang.
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
04. november 2000 - 17:41 #3
pivili>>det er jo faktisk lige det jeg har skrevet :)
Avatar billede pivili Nybegynder
04. november 2000 - 17:45 #4
kimrosgaard>>
ja men hvor finder du noget der heder fejlsikret tilstand, og skulle der være sådan noget i me er det ligegyldigt i dette tilfælde.
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
04. november 2000 - 18:17 #5
pivili>>ja, det er ligegyldigt nogen gange, andre gange ikke da, der kan være midlertidige filer der er i brug af systemet! Fejlsikret tilstand finder du ved at trykke F8 når du genstarter pc\'en! samme fremgangsmåde som ved Win98 :-)
Avatar billede stigers Juniormester
08. november 2000 - 21:22 #6
Skal man slette indholdet af c:\\windows\\temp er det ikke nødvendigt at starte i fejlsikret tilstand da man bare sletter indholdet inden men gør andet!!! Desuden kan man ikke slette en fil som windows er i gang med at bruge!!!
Avatar billede stigers Juniormester
08. november 2000 - 21:22 #7
Altså sletter indholdet efter genstart og inden man gør andet...
Avatar billede pivili Nybegynder
09. november 2000 - 21:38 #8
kimsgaard>> jeg har prøvet at trykke F8 i win me men der sker ikke noget hvordan skal jeg så finde fejlsikret???
og des uden vil jeg give stigers ret i den måde han forklare sin påstand.
Avatar billede savle Nybegynder
09. november 2000 - 21:50 #9
Hej Pivili.
Prøv at holde \"Ctrl\" nede når din pc starter OP,
indtil dit skræm-billede kommer frem.
Så skulle du kunne vælge.
mvh.Savle.
Avatar billede bbhome Nybegynder
09. november 2000 - 22:35 #10
Tak for hjælpen, installation lykkedes.
B.Banche