Avatar billede rasmusf Nybegynder
16. februar 2003 - 19:40 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

En fejl JEG aldrig har set før :)

Godaften.

http://www.exorior.dk/index2.php

Jeg har aldrig set den før, hvad skal den betyde, hvordan løser jeg den?

- rasmusf
Avatar billede disky Nybegynder
16. februar 2003 - 19:47 #1
Der er for mange åbne forbindelser til din MySQL database samtidigt.

Enten skal du huske at lukke forbindelserne igen, eller ret i din mysql config fil, så du tillader flere forbindelser.
Avatar billede rasmusf Nybegynder
16. februar 2003 - 20:00 #2
Okay, det er noget med mysql_close() ikke virker på Linux? Eller hvordan er det det er...
Avatar billede disky Nybegynder
16. februar 2003 - 20:03 #3
det skulle den nu gerne jeg har kendskab til flere high performance site der bruger den uden problemmer.
Avatar billede rasmusf Nybegynder
16. februar 2003 - 20:06 #4
okay, så vil jeg da lige prøve det, venter lige med at give point :)
Avatar billede rasmusf Nybegynder
16. februar 2003 - 20:11 #5
Nej, det hjalp nu ikke noget at lukke forbindelsen.
Fejlen er dukket op af den blå luft, måske det er et problem hos webhosten?
Avatar billede disky Nybegynder
16. februar 2003 - 20:14 #6
kan det sagtens, hvis de kun synes du må have 2 åbne forbindelser af gangen f.eks.

Jeg ville nok snakke med dem, og høre hvad de har gang i.