Avatar billede gchris5 Praktikant
12. februar 2003 - 20:12 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

invalid partition table

Jeg har været igang med at installere w2k på en gammel maskine der tidligere har været brugt som e-smith server.

Da W2K genstarter første gang efter formatering og kopiering af filer får jeg beskeden "invalid partition table".

Jeg har prøvet scandisk, fdisk, fdisk /mbr, formatering som både FAT og NTFS.......

Hvad er der gået galt??
Avatar billede gaffemis Nybegynder
12. februar 2003 - 20:17 #1
din partitionstabel er blevet skør, har selv prøvet lignende nogle gange, typisk med linux, har selv været nødsaget til at bruge et low level format-program. der er det vigtigt at vide hvilken producent der har lavet harddisken, for du skal ind på deres hjemmeside og finde ovenstående program....
Avatar billede gchris5 Praktikant
12. februar 2003 - 20:20 #2
Det er en gammel Western Digital Caviar på 4 GB.
MDL: AC34000-00LA
Avatar billede gchris5 Praktikant
12. februar 2003 - 20:36 #3
Jeg prøver..........Og har også fundet et program der dur! Tror (håber) jeg. Nu har jeg siddet i snart 24 timer og prøvet at få den til at virke......og så er det (måske) bare det der skal til...
Avatar billede gchris5 Praktikant
12. februar 2003 - 22:56 #4
Lægger du et svar så du kan få dine point? For nu virker det igen;o)
Avatar billede gaffemis Nybegynder
13. februar 2003 - 01:14 #5
oki... er dette nok :-)