Avatar billede designz Nybegynder
12. februar 2003 - 11:15 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Problemer med Formular

jeg har en formular på www.musik-teater.dk (tryk på tilmelding) (eller www.kolding-rytmiske-kor.dk/teaterkurser/tilmelding.html) som har virker fint, men pludselig siger den nu:
"CGI Error
The specified CGI application misbehaved by not returning a complete set of HTTP headers. The headers it did return are:"
Hvad kan der være galt?

Herudover skal jeg bruge den samme formular på en anden side, men kan ikke finde ud af at ændre modtagers email - ved nogen hvordan man gør det. Der hvor jeg troede man skulle indtaste emailen står der: http://www.jepponet.dk/cgi-sys/formmail.pl
Jepponet er min internetudbyder !?!?
Avatar billede bl00d Nybegynder
12. februar 2003 - 11:26 #1
Du kan oprette en Mailform formular på http://www.Wservice.dk, den virker 100%
Avatar billede designz Nybegynder
12. februar 2003 - 11:32 #2
Tak, men jeg er nu meget glad for denne - altså indtil i dag, hvor den pludseligt strejker!?
Avatar billede karsten_larsen Praktikant
12. februar 2003 - 14:40 #3
Ændring af emailadresse

prøv at ændre value i din kode

paste fra www.kolding....dk

<!--- Modtager e-mail adressen -->
<input type="hidden" name="recipient" value="eamylin@post.tele.dk" />

:-) k_l
Avatar billede karsten_larsen Praktikant
12. februar 2003 - 14:48 #4
sikke noget vrøvl, se bort fra mit tidligere svar det er kun afsender adressen.

du skal ændre følgende

der hvor der står http://www.jepponet. dk/....pl skal du erstatte "jepponet" med det nye domaine navn.

www.jepponet.dk har faktisk en god forklaring under dres support.
Avatar billede karsten_larsen Praktikant
12. februar 2003 - 14:48 #5
dres = deres
Avatar billede designz Nybegynder
12. februar 2003 - 18:23 #6
Tak

Jeg havde faktisk fundet ud af det i mellemtiden, men glemt at slette spørgsmålet, så du fortjener pointene :-)
Avatar billede karsten_larsen Praktikant
12. februar 2003 - 18:48 #7
tak for point.

:-) k_l