Avatar billede mic... Nybegynder
11. februar 2003 - 20:59 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Mcafee firewall

hej,

Jeg kan se, at min firewall har en "generic host process" aaben til : 195.238.2.21 [DNS] den har sendt ca. 2800 og modtaget ca. 18000 bytes.

Nogen der ved hvad det er ?
Avatar billede mic... Nybegynder
11. februar 2003 - 21:13 #1
OK - fandt ud af at det var min ISP :)
Avatar billede bufferzone Praktikant
11. februar 2003 - 21:13 #2
generic host processes er normalt styresystem processor, men kan også være forskellige former for trojanske heste eller ad ware. Jeg ville gøre følgende:

Installer Ad-aware 6.0 fra lavasoft (http://www.lavasoftusa.com) og scan din maskine med denne, de finder garenteret en masse den kan fjerne.

Scan derefter for trojanske heste her http://scan.sygate.com (husk at slå din mcafee firewall fra mens du scanner.

Vend tilbage hvis den process stadig køre når du er færdig med ovenstående
Avatar billede mic... Nybegynder
11. februar 2003 - 21:13 #3
lukker...
Avatar billede bufferzone Praktikant
11. februar 2003 - 21:14 #4
Selv om det er din ISP ville jeg stadig gøre ovenstående
Avatar billede mic... Nybegynder
11. februar 2003 - 21:14 #5
sorry bufferzone - dit svar var ikke kommet da jeg accepterede ! .. Fandt ud af at adressen var til min ISP.
Avatar billede mic... Nybegynder
11. februar 2003 - 21:17 #6
Checker lige med ADaware - har kun haft pc'en i en uge, saa det er nok begraenset hvad den kan finde ;)
Avatar billede mic... Nybegynder
11. februar 2003 - 21:29 #7
- ganske rigtig, saa fandt det ikke noget 'spaendene' ...