Avatar billede jhall Nybegynder
11. februar 2003 - 17:12 Der er 7 kommentarer

MS Outlook kan ikke sende vedhæftet fil ?

Hej Hajer.
Jeg har en MS Outlook på en winXP ( ny maksine med inst. XP )Jeg kan fint sende en mail, men så snart jeg vedhæfter en fil, kommer den op med en fejlmeddelelse efter et minuts tid, der siger: "tcp/ip connection was terminated" og så et længere nummer ox800cc08
Jeg har samme forbindelse som før jeg fik den nye maskine, og der gik det fint med at sende en vedhæftet fil...???
Hilsen Jørgen.
Avatar billede mortenkjeldberg Nybegynder
11. februar 2003 - 22:07 #1
Hvad er det for en forbindelse du har ?
Avatar billede halifax Nybegynder
12. februar 2003 - 00:00 #2
I et tidl. om vedhæftede filer er svaret:

"Jeg har selv løst problemet. Outlook var af en eller anden grund sat op til at bruge word som e-mail editor, da jeg slog det fra, kunne jeg vedhæfte uden problemer."

Kan det mon hjælpe dig.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
12. februar 2003 - 01:06 #3
Hvis ikke, så er din sikkerhed indstillet så du ikke kan modtage vedhæftede filer og måske også lidt kuk i afsendelse af vedhæftede filer.
I OE ligger det under Funktioner Indstillinger Fanebladet Sikkerhed Ligger sikkert nogenlunde samme sted i Outlook
Avatar billede jhall Nybegynder
12. februar 2003 - 11:04 #4
mortenkjeldberg...> vi kører på et modem med Uni2 som udbyder.

halifax...> Jeg bruger ikke Word som editor.

aovergaard...> Jeg har ikke prob. med at modtage.

Ellers mange tak for jeres gode forslag....Vi lader spørgsmålet stå lidt endnu...,-)
Avatar billede aovergaard Nybegynder
13. februar 2003 - 22:52 #5
Prøv lige at tjekke dette. Når du skriver en meddelse gå i formater og kig efter om der nu også er en prik i HTML. Det kan være her fejlen er.
Under funktioner - indstillinger - fanebladet send. Under format for afsendelse skal der være prik i HTML
Avatar billede aovergaard Nybegynder
13. februar 2003 - 22:53 #6
Det var her de lå i OE det kan godt være at de ligger anderledes i Outlook, men meningen er den samme for begge to.
Avatar billede sp2300 Nybegynder
18. februar 2003 - 12:56 #7
Der er vel ikke forbindelse til en Exchange-server på et lokalt netværk