Avatar billede fdnet.dk Nybegynder
10. februar 2003 - 18:05 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Forslag og vurdering af FDnet.dk !

Vi vil gerne vide hvad i mener om www.FDnet.dk !

Og har i nogle gode ideer, eller vil i hjælpe os med siden (fx ved at være skribent) må i også kontakte os.

Med venlig hilsen
www.FDnet.dk
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
10. februar 2003 - 18:14 #1
(1) Layoutet er meget struktureret

(2) Din side bliver UTROLIG lang (høj), hvilket skyldes alle de nyheder du har på forsiden. Fjern dem, der er slet ingen grund til at de fylder på forsiden. Lad de sidste 2-3 nyheder blive og fjern resten, det gør siden lettere at overskue og der bliver heller ikke så meget scroll

(3) det er nemt at navigere rundt på siden

(4) Gør brug af bold formateringen, hvilket vil skabe lidt forandring i din tekst

(5) Efter min mening er boksen "info" mindre unødvendig
Avatar billede Slettet bruger
10. februar 2003 - 18:24 #2
syntes ikke det gør noget med forsiden og dens længde
syntes faktis at siden er pænt bygget op og kunne bestemt godt finde på at ligge forbi ofte
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
10. februar 2003 - 18:28 #3
Synes det var meget bedre med en nyhedsside, hvor man kunne læse det. Når jeg kommer ind på en side, er jeg som bruger meget lidt interesseret i hvilke opdateringer der er lavet og hvad man ellers skriver i nyhederne
Avatar billede fdnet.dk Nybegynder
10. februar 2003 - 18:30 #4
Det er lavet for at give et hurtigt overblik over om der er sket opdateringer sidden sidste besøg.