Avatar billede bl00d Nybegynder
10. februar 2003 - 11:26 Der er 26 kommentarer

Hot-Links.tk - Hot/Not ??

Hej Eksperter.

Hvad synes i om min hjemmeside; http://www.Hot-links.tk ??

Hilsen Pelle
Avatar billede schaefner Juniormester
10. februar 2003 - 11:28 #1
Jeg får:
HTTP/1.1 New Session Failed
Avatar billede bl00d Nybegynder
10. februar 2003 - 11:29 #2
Hvad mener du? det gør det da ikke hos mig!
Avatar billede ahv Nybegynder
10. februar 2003 - 11:30 #3
Ligner noget der er sat op på 5 minutter, ikke en side jeg vil vende tilbage til.
Avatar billede bl00d Nybegynder
10. februar 2003 - 11:31 #4
Hvorfor ?
Avatar billede schaefner Juniormester
10. februar 2003 - 11:32 #5
Nu er siden der, men der er jo ikke rigtig noget indhold. En masse tabeller under hinanden
Avatar billede bl00d Nybegynder
10. februar 2003 - 11:32 #6
Du skal jo bruge menuen, fro at komme hen til links'en!
Avatar billede ahv Nybegynder
10. februar 2003 - 11:33 #7
Hvis det er meningen at den skal fungere så:

Det er kun forsiden der virker.
Siden er uoverksuelig
Hvad er hvad der inde?
Måske du skulle få det sat lidt mere "prof" op så kan det være folk gider komme igen.
Avatar billede bl00d Nybegynder
10. februar 2003 - 11:33 #8
schaefner>> Dét er jo kun forsiden, brug dog menuen
Avatar billede stig3 Mester
10. februar 2003 - 11:33 #9
Jeg synes den er forvirrende fordi det hele er centreret. Desuden mangler den indhold.

Det ligner mere en reklameside med masser af bannerreklamer.
Avatar billede bl00d Nybegynder
10. februar 2003 - 11:35 #10
Brug dog menuen, for at komme videre !!!!!!!!!!!
Avatar billede schaefner Juniormester
10. februar 2003 - 11:35 #11
bl00d >> Det kan jeg ikke jeg kan ikke komme ind på den mere.
www.disneyzone.dk/hot.jpg
Avatar billede ladyhawke Novice
10. februar 2003 - 11:35 #12
Tjah, rimelig uoverskuelig at finde rundt i

Lav en fast menustruktur i toppen eller siden (det er ikke nemt at se hvad der er hvad lige nu)

Brug lidt mere af sidebredden og forklar lidt om links'ne så man kan se om man har lyst til at klikke sig videre...
Avatar billede bl00d Nybegynder
10. februar 2003 - 11:36 #13
stig3>> og alle sammen>> Ok, men jeg lavede den for 2 dage side, jeg ville bar have respons for siden, som den så ud (ikke færdig)
Avatar billede ladyhawke Novice
10. februar 2003 - 11:36 #14
Det er fint nok at man skal bruge menuen, men den er placeret ret underligt og ikke nem at skelne fra resten...
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
10. februar 2003 - 11:36 #15
jeg får også en fejl melding...
Avatar billede ladyhawke Novice
10. februar 2003 - 11:37 #16
BTW jeg fik også HTTP/1.1 New Session Failed først, men en refresh klarede problemet...
Avatar billede bl00d Nybegynder
10. februar 2003 - 11:38 #17
schaefner>> Så er der noget galt med din browser, for alle andre her inde kan se siden!
Avatar billede schaefner Juniormester
10. februar 2003 - 11:39 #18
Jeg har været inde på siden en gang, men kan ikke se den mere lige meget hvor mange gange jeg opdaterer.
Avatar billede ladyhawke Novice
10. februar 2003 - 11:40 #19
blOOd>> Det sker altså ofte med den fejl, så mon ikke du skulle tjekke om din kode er i orden?
Avatar billede bl00d Nybegynder
10. februar 2003 - 11:40 #20
Allesammen>> Bare bombedér mig med fejl og shit, jeg lavede den side for 2 dage siden, og vil bare have respons for det nuværende reslutat, i må meget undskylde at jeg forstyrrede jer. Jeg skulle aldrig have spurgt!!
Avatar billede schaefner Juniormester
10. februar 2003 - 11:42 #21
bl00d >> Du får feedback. hvad er problemet?
Avatar billede ahv Nybegynder
10. februar 2003 - 11:45 #22
bl00d: Du spørg hvad vi synes om siden, hvis ikke du kan tåle at få kritik skal du måske, som du selv siger, ikke oprette denne slags spørgsmål.
Avatar billede ladyhawke Novice
10. februar 2003 - 11:56 #23
Når du stiller spørgsmålet "hvad synes I?" så må du også forvente at folk svarer ærligt :o)

Faktum er at der egentlig ikke skal så meget til at din side bliver meget bedre, men lige nu vil den ikke fastholde ret mange brugere (mht. usability/brugervenlighed). Hvis du ikke vil vide det, så er det et forkert spørgsmål at stille...

I øvrigt har du fået megen respons på dit spørgsmål, men hvis du ikke vil bruge det til noget, så er det jo ærgerligt for dem der har brugt tid på at svare dig...
Avatar billede trille Nybegynder
10. februar 2003 - 12:50 #24
1. Hvis du lægger din site på her til en egentlig usability-/bug-test var det måske en ide at lave den færdig først?!?! ...det er da vanvittigt at lægge ud med halvfærdig kode.

2. Hvis du bare vil have en vurdering af dit design generelt, så læg nogle links til nogle mug-ups af dit design. Du kan jo lave det i illustrator eller Quark og så gemme det som GIF...

3. Prøv at regne lidt på hvis alle som laver en link-samling på nettet oprettede et spørgsmål herinde samtidigt. Det ville være millioner af indlæg, som i bund og grund kun går ud på at vurdere hvordan folks tabeller og tagboards ser ud... Synes du selv det kan betale sig?

Venligst,
Claus
Avatar billede Slettet bruger
10. februar 2003 - 12:54 #25
er enig med alle andre her virker rodet når det hele er centret også når man går vidre fra forsiden er heller ikke en side jeg ville bruge mange minutter på at kigge på
Avatar billede ladyhawke Novice
22. februar 2006 - 15:03 #26
mon ikke det er tid for lukning af dette spørgsmål?