Avatar billede srhansen Nybegynder
09. februar 2003 - 18:27 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ødelagt Fat-tabel ?

Hej alle.

Jeg gjorde det igen ! Jeg købte en Maxtor harddisk selvom jeg tidligere har haft problemer med Maxtor og FAT-tabellen.

Denne gang har jeg købt en 120 GB Maxtor USB 2.0 harddisk. Disken har jeg delt i 2 partitioner på 60 GB lad os kalde dem E og F. Pludselig i går opdagede jeg til min forfærdelse, at næsten alle filer og biblioteker på E havde fået underlige navne som "4u±5.Ê<". Straks scannede jeg min computer for virus, med en opdateret virusscanner, men der var ikke virus.
Mit næste træk vil være at benytte RecoverNT, men jeg vil gerne lige høre om der er nogle endnu bedre forslag inden jeg starter den helt store slet og smid væk

mvh srhansen
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. februar 2003 - 19:26 #1
pyyyhhh... godt det ikke er mig der skal defragmentere 60 gb....

annullerer du nogensinde scandisk i opstarten (hvis den har været fremme efter et crash..)?
Avatar billede srhansen Nybegynder
09. februar 2003 - 19:43 #2
Hej John

Kender du ikke til noget software der kan rede nogle af mine data ?

Nej, jeg anulerer ikke scandisk. Jeg har heller ikke så mange crash
Avatar billede i-know.dk Nybegynder
09. februar 2003 - 21:48 #3
Har du prøvet at køre en Checkdisk ?
Avatar billede srhansen Nybegynder
09. februar 2003 - 21:56 #4
Ja, jeg har prøvet scandisk, men den vil vanen tro smide alle filerne i en *.chd fil, som ikke kan bruges til en sk..
Avatar billede srhansen Nybegynder
15. september 2003 - 22:26 #5
Ok lukker nu