Avatar billede rasmuskarlsen Nybegynder
09. februar 2003 - 00:32 Der er 21 kommentarer

Program til at se webside struktur?

Hvor finder jeg et program, som kan vise mig websidens struktur? F.eks når jeg skriver www.eksperten.dk, så viser den mig hvad der er af undermapper! Findes der ikke sådan et program?
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
09. februar 2003 - 00:34 #1
webzip kan vist
www.google.com
Avatar billede rasmuskarlsen Nybegynder
09. februar 2003 - 00:35 #2
Kan vist? Sidder ved en 56k forbindelse så vil ikke til at downloade de 3-4 mb, for et program som jeg ikke ved om kan det.........
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
09. februar 2003 - 00:36 #3
men nogle sider kan ikke hentes sådan. f.eks. eksperten kan ikke!
men prøv nogle gratis pornosider, f.eks.... (hvis du er over 15....)
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
09. februar 2003 - 00:36 #4
ok - det KAN det - har det selv..
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
09. februar 2003 - 00:36 #5
Avatar billede rasmuskarlsen Nybegynder
09. februar 2003 - 00:38 #6
Kan man så se strukturen af siden med undermapper og hele pivtøjet?
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
09. februar 2003 - 00:39 #7
http://www.eksperten.dk/spm/315126 - er det ikke lidt det samme du spørger om ?
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
09. februar 2003 - 00:39 #8
hvis du vil se strukturen kan du da bare gå ind på siden, og så op i filer > gem som > webside komplet.
Avatar billede rasmuskarlsen Nybegynder
09. februar 2003 - 00:42 #9
Jamen vil ikke gemme hele siden, kunne godt tænke mig såen en slags stifinder, hvor man kunne se mapperne, og hvad der lå der i....
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
09. februar 2003 - 00:44 #10
jamen det blir det jo også...
Avatar billede rasmuskarlsen Nybegynder
09. februar 2003 - 00:45 #11
Ikk på den måde, jeg vil ligesom se hvad der er af mapper, og så kan jeg hente tingende i de mapper hvis jeg vil, ikk såen jeg skal til at hente hele websiden....
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
09. februar 2003 - 01:05 #12
altså du kan jo ikke se hvad der er hvis du ikke vil hente det - det siger jo sig selv!
Avatar billede rasmuskarlsen Nybegynder
09. februar 2003 - 01:09 #13
Godt, men hvorn henter jeg så hele siden med det program?
Avatar billede initializing Nybegynder
09. februar 2003 - 01:48 #14
Du kan ikke bare indexere servere.. Det er f.eks. ligsom en Apache server unde en index side.. Altså en oversigt over hvad der er på serveren. Det kan du ikke "bare" se..
Avatar billede backside Nybegynder
09. februar 2003 - 11:10 #15
De programmer der findes til det formål kan ikke "hente" alt hvad der ligger på den angivne adresse.
Du kan hente hvad der refereres til på de enkelte siden.
Smider jeg en fil i en mappe uden link fra nogle sider kan du ikke få fat i den med de programmer der.
Så kunne man jo ikke have noget i fred.
Ideen med betalingssider ville også ryge sig en tur.
Avatar billede backside Nybegynder
09. februar 2003 - 11:12 #16
Det kan gøres, men ikke på lovlig vis. Og så er det jo en helt anden sag.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
24. februar 2003 - 13:23 #17
Tid til at lukke ?
Avatar billede backside Nybegynder
24. februar 2003 - 13:32 #18
jakobclausen>> Skulle vist ikke ha´ været et svar vel? ;)
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
24. februar 2003 - 13:38 #19
backside >> Det var faktisk helt bevidst at jeg lavede et svar, da min kommentar fra 09/02-2003 00:39:35 evt kunne bruges
Avatar billede backside Nybegynder
24. februar 2003 - 13:41 #20
Ok
Avatar billede lrd Nybegynder
14. april 2003 - 19:50 #21
kik denne brugers profil!!!!