Avatar billede thoeger25 Nybegynder
01. november 2000 - 20:34 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

apache: noget.dk/mappe/ - til noget.dk/mappe

Hvad skal jeg tilføje i httpd.conf for at mapperne også virker uden skråstreg bagefter???
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
01. november 2000 - 23:47 #1
har skriftet navn til thoeger_poertner
Avatar billede beaviz Nybegynder
02. november 2000 - 10:15 #2
De vil aldrig virke uden skråstreg bagefter.
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
02. november 2000 - 14:49 #3
kan man ikke sætte noget ind i nogen .conf filer???
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
03. december 2000 - 21:45 #4
stadigvæk ingen???
Avatar billede jones Nybegynder
03. december 2000 - 22:07 #5
Du kan skuda ikke stille et spm med en person og så svare med en anden ??? det er ulovlit at havde 2 brugere. Ellers skal du da slatte thoeger25 helt så han er helt ude af verdenen ! det du gør nu er at bruge det gamle navn til at stille point med og dit nye til at svare ?? den går ikke makker !
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
03. december 2000 - 22:11 #6
nåå nej det havde jeg glemt godt jeg ikke nåede at acceptere...
Avatar billede jones Nybegynder
04. december 2000 - 08:44 #7
Nej men slet nu den anden bruger ! ik´ !!! ham vil vi ikke se mere !
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
04. december 2000 - 14:04 #8
hvordan slette, man kan jo kun \"afmelde\"?
Avatar billede jones Nybegynder
04. december 2000 - 14:37 #9
Skriv til admin !  \" info@eksperten.dk \"

eller ring 70270767

Ellers må du da bare lade vær med at logge ind med han den anden
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
04. december 2000 - 16:50 #10
jones>> det gør jeg sq da heller ikke hvoffor tror du jeg skiftede, for at kunne snyde??? du kan da kigge på brugeren og se hvornår han sidst har kommenteret/svaret/oprettet spørgsmål og så kigge hvornår min nye bruger er oprettet!!!!!!
Avatar billede jones Nybegynder
05. december 2000 - 20:50 #11
Jeg er da også bedøvende ligeglad !!! det irritere mig bare når folk har 2 brugere og bruge dem åbenlyst. Men det har sikkert ikke været med vilje, så der er ikke mere i det. Og jeg er da ligeglad om du vil snyde point er ikke nødvendigt for mig, jeg synes bare det er sjovt at være her på eksperten
Avatar billede thoeger25 Nybegynder
05. december 2000 - 21:13 #12
Bruger jeg to brugere åbenlyst?? hvor gør jeg det???
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
05. december 2000 - 21:19 #13
heh ja nu kunne det jo godt se ud somom at jeg sidder og bruger to brugere og ikke har styr over hvilken jeg er logget ind med, _det gør jeg ikke_. jeg har sendt en mail til admin om at får thoeger25 slettet!!!
Avatar billede jones Nybegynder
05. december 2000 - 21:56 #14
Hehe !