Avatar billede supermand69 Nybegynder
06. februar 2003 - 02:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

getmxrr()

hey der....

hvorfor virker den her ikke getmxrr() ikke??

jeg får bare en fejl hvor der står:
Fatal error: Call to undefined function: getmxrr() in d:\http\_www\index.php on line 40
Avatar billede josefsen_harsk Nybegynder
06. februar 2003 - 03:07 #1
getmxrr() og for den sags skyld også checkdnsrr() findes ikke i win32 udgaven af php. Alternetaivt find en ven der har en win32 compiler og byg den selv, eller flyt til *nix server istedet. Desuden er det ikke meget værd at få en mx record, da man ikke er tvunget til at konfigurere en, og mange glemmer det, da den første a record vil virke som mail exchanger istedet.

Fortsat god dag
Avatar billede rab Nybegynder
06. februar 2003 - 03:16 #2
=>Josefsen du mener vel nat :-)
Avatar billede supermand69 Nybegynder
06. februar 2003 - 12:41 #3
jamen kan man så ikke bare gå ind og teste en a record?? eller teste om domænet overhovedet findes... kan man ikke gå ind og pinge domænet???