Avatar billede tirdyr Nybegynder
01. november 2000 - 11:52 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

Hvordan opretter jeg en superbruger

Hvordan opretter jeg en superbruger på et win-netværk jeg ikke har administration over???
dvs. jeg er kun gæst på nuværende tidspunkt...
Der er helt sikkert en måde...
jeg kan kontaktes på icq: 65370699
eller mail: tirdyr_@hotmail.com
eller her, men jeg er her ikke så meget
Avatar billede kasseper Nybegynder
01. november 2000 - 11:57 #1
kan det virkelig lade sig gøre ???
Hvis ja så er der da et sikkerhedshul (på størrelse med hullet på min lønkonto) i windows
( og det er ikke noget lille hul );-)
Avatar billede scz Nybegynder
01. november 2000 - 11:57 #2
If you want to be a superuser, then get you own network, and play around there.!
Avatar billede scz Nybegynder
01. november 2000 - 11:59 #3
ups, det skulle ha været et svar
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
01. november 2000 - 12:00 #4
1) Kender du ham der har admin stat. på det ?
2) Hvis ja, kan du overtale ham ?
3) Hvis ja, KAPOW! There ya go
4) Hvis Nej, you\'re screwed!
Avatar billede handmade Nybegynder
01. november 2000 - 12:02 #5
Ja, det kan lade sig gøre, men Eksperten er nok ikke det rigtige sted at spørge. Måske skulle du starte på noget astalavista-søgning :-))
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
01. november 2000 - 12:18 #6
Hr. tirdyr, jeg føler mig plagieret med det nick :o(
Anyway, så tvivler jeg altså på om der (endnu) er fundet nogle fejl i win2k der tillader \"root compromise\"
Avatar billede tommyf Nybegynder
01. november 2000 - 12:23 #7
Jeg ville også gerne have det at vide hvis der var..... hold da fast jeg skulle sørge for at systemadministratoren blev gråhåret før tid :) ej det ville nok værer for ondt.
Avatar billede tirdyr Nybegynder
01. november 2000 - 12:37 #8
Handmade... kan du så ikke kontakt mig på icq\'en hvis du ved hvordan man kan gøre det???

plz

>>tirdyr
Avatar billede cstern Nybegynder
01. november 2000 - 13:05 #9
det kunne være interessant at få at vide hvad formålet med dit projekt er...
Avatar billede handmade Nybegynder
01. november 2000 - 13:06 #10
Jeg ved ikke hvordan man gør det, men jeg ved, at der endnu ikke nogensinde er blevet skrevet 1 linje kode som ikke kunne brydes/ændres etc. Derfor er der i dag fx. absolut ingen kopibeskyttelse på fx CD\'ere. Det har industrien ikke kunnet lave uden at en eller anden har kunnet gennemhullet systemet..
Jeg ved derimod at der rundt omkring på Nettet findes grupper af hackere, der gennemhuller alle systemer - jeg har fundet nogle via Astalavista.
Derfor denne henvisning på eget ansvar.
Avatar billede Slettet bruger
01. november 2000 - 14:56 #11
ØØ mig bekendt er den der installere systemet født til at blive superbruger sådan slut færdig
Avatar billede Slettet bruger
01. november 2000 - 14:58 #12
den anden form for superbruger kan ikke anbefales her i dette forum.
Avatar billede tirdyr Nybegynder
02. november 2000 - 15:04 #13
kharder>> måsker ikke anbefales her, men muligt ikke sandt??

alle>> Er der slet ikke nogen der er interreseret i at få de 550 point??
Avatar billede tommyf Nybegynder
02. november 2000 - 15:37 #14
Jo men selv hvis dette var muligt, og der var nogle der forsøgte at lave det. Så ville det nok tage lidt mere end ca. 22 timer som er hvad der er gået siden du oprettede spørgsmålet til den sidste kommentar :)
Avatar billede Slettet bruger
02. november 2000 - 16:06 #15
Hvorfor finder du så ikke forklaringen på en af de hjemmesider, som beskæftiger sig med dett emne?
Avatar billede tommyf Nybegynder
02. november 2000 - 17:41 #16
Jeg færdes ikke i det miljø :) Aner ikke hvor jeg skulle starte eller slutte.
Avatar billede saitech Nybegynder
03. november 2000 - 08:40 #17
det kan ikke ladesig gøre.. du kan bede personen som er administrator over netværket at give dig en administrator bruger... eller mindre bruger. Det er den eneste mulighed du har for at blive \"superbruger\" på et netværk...
Avatar billede nighthawk Nybegynder
16. november 2000 - 10:08 #18
Hmm måske du skulle prøve at give din admin bolcher eller bedre bede om din helt egen GPO shell ha ha. ...
Avatar billede karstenh Nybegynder
03. december 2000 - 04:47 #19
1) Find ud af lokaladministartorkoden, og start computer management som denne, og tilføj dig selv.
2) Få fat på en dum sysadms maskine, som han har glemt at låse, åbn computer management, og forbind til din maskine, og giv dig selv adgang.
3) Spørg sysadm pænt, og begrund hvorfor du gerne vil have det.
Ved 3 slipper du også for at blive fyret, hvis han opdager det (og det er ikke så svært at gøre)
Avatar billede tirdyr Nybegynder
06. marts 2001 - 22:38 #20
JEg fatter slet ikke at folk ikke er interreseretr i 550 point.. det fatter jeg ikke.. Jeg ved at det kan lade sig gøre, ogderfor må der også være nogen af jer kloge mennesker der kan finde ud af hvordan jeg gør...
Avatar billede tirdyr Nybegynder
17. august 2001 - 15:45 #21
snydt