Avatar billede sunhawk Nybegynder
31. oktober 2000 - 23:26 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Connection fails

Skyldes denne meddelse travlhed på serveren eller er der tale om en fejl et eller andet sted

Warning: MySQL Connection Failed: Too many connections in lib.inc.php on line 255
Error
Avatar billede keysersoze Guru
31. oktober 2000 - 23:31 #1
det kunne tyde på det..
Avatar billede keysersoze Guru
31. oktober 2000 - 23:32 #2
\"Too many connections\" betyder at der er stor travlhed der

men undersøg lige om der virkelig skyldes travlhed eller om du har lavet en fejl...
Avatar billede sunhawk Nybegynder
31. oktober 2000 - 23:34 #3
Meldingen kommer med ujævne mellemrum - nogle erfaringer med Infopaqs stabilitet?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
31. oktober 2000 - 23:35 #4
Hvis vi skal være lidt filosofiske, så er det en programmørfejl. Et robust system vil
fange den fejl (det er såmænd bare en if-sætning) og dirigere brugeren til en almindelig
HTML-side, der forklarer at \"der er et midlertidigt teknisk problem, kom igen senere\".

Sådanne virkelig \"hårde\" fejlmeddelelser må aldrig komme ud til brugeren. Hvor fandt du
den henne? På eksperten?
Avatar billede sunhawk Nybegynder
31. oktober 2000 - 23:37 #5
ved at køre på Infopaqs MySQL
Avatar billede JanusHoi Praktikant
31. oktober 2000 - 23:40 #6
Som regel er det de gratis udbydere der har de største problemer med travlhed.

Det er også de gratis udbydere/servere der er mest villige til at lade een lege med de sjove ting p.g.a, at de ikke bagefter kan drages til ansvar for dårlig sikkerhed.

Så det er lidt af en dobbelt situation. På den ene side er det fedt at få muligheden for at ligge php, sql, asp og så videre op på deres servere´, det er bare skidt når de er overbelastede.

En løsning kan være at lægge dine ting ind på

http://www.mycgiserver.com/

Det er et rigtigt godt gratis sted.

--
Høi

Avatar billede keysersoze Guru
31. oktober 2000 - 23:44 #7
helt enig - gratis ting er knap så stabile... men som også sagt kan du programmere dig til en anden fejlmeddelelse.

men prøv evt at snakke med udbyderen - hvis de har ordentlig service kan de også hjælpe...
Avatar billede sunhawk Nybegynder
31. oktober 2000 - 23:47 #8
Jeg takker for svarene og fortsætter hos Infopaq