Avatar billede krillev3 Nybegynder
03. februar 2003 - 18:01 Der er 3 kommentarer

usb:kabel til bundkort

hej jeg har sådan et bundkort der hedder 57s5a.... er der nogle der kender det.. hvis de gør det ved de hvordan ledningeren fra to usbporte foran på mit kabinet ... hvordan skal de sidde på bundkortet.. der er 8 stik som skal gå ned på bundkortet men der står data1 og data2 osv. på nogle af dem..
Avatar billede sukos Juniormester
03. februar 2003 - 18:05 #1
Find USB1, (sidder modsatte side af CPU) og sæt kablet ned tættest mod midten
Avatar billede krillev3 Nybegynder
03. februar 2003 - 19:23 #2
hmm det er ikke lige det svar jeg leder efter jeg ved godt hvor de 8 stik skal sidde men de skal jo sidde på en rigtig måde vel.. der er jo 8 pinde hvor de 8 stik skal på og der er jo noget der der skal funke ikk...
Avatar billede Slettet bruger
04. februar 2003 - 19:44 #3
Det er vel et fladkabel, så skal den side med den røde streg sidde på pin 1 siden.