Avatar billede thoeger25 Nybegynder
30. oktober 2000 - 23:10 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Lave mailserver på cybercity adsl

Jeg har lagt et screenshot ind her: http://www.portner.adsl.dk/thoeger/eksperten/mailserver.gif  (217kb) Hvordan skal jeg instille denne mailserver til at virker på portner.adsl.dk????
Avatar billede thoeger25 Nybegynder
30. oktober 2000 - 23:10 #1
Avatar billede goulduck Nybegynder
31. oktober 2000 - 00:21 #2
Det er Hostname du skal have rettet til ... \"mysystem.org\" skal laves om til \"portner.adsl.dk\" - så dine mails kommer til at se sådan ud: mail@portner.adsl.dk
Avatar billede thoeger25 Nybegynder
31. oktober 2000 - 00:35 #3
Ja det kunne jeg nok selv have set hvis jeg havde kigget lidt mere på det..
Hvodan sætter jeg op så den henter post i outlook express?
Avatar billede thoeger25 Nybegynder
31. oktober 2000 - 00:41 #4
hvodan sætter jeg så dette op? (samme program) http://www.portner.adsl.dk/thoeger/eksperten/mapi.gif
Avatar billede goulduck Nybegynder
31. oktober 2000 - 06:53 #5
Nu er jeg ikke så sej til IMAP ... er der ikke mulighed for POP3?
Avatar billede thoeger25 Nybegynder
31. oktober 2000 - 22:35 #6
Programmet virkede ikke...
Jeg fandt et andet...
Avatar billede goulduck Nybegynder
01. november 2000 - 07:05 #7
Hvilket? Jeg tror nemlig også at jeg vil have en mailserver op og køre på min linie!