Avatar billede nop Nybegynder
30. januar 2003 - 10:32 Der er 1 kommentar og
1 løsning

ActiveX events - fyrer ikke

Jeg har lavet en activeX form som jeg vil afvikle lokalt kun. På den har jeg en komponent som hedder hyperLabelLink som bliver blå og underlinieret normalt, men ikke på min activeX form i ie5.5 ell. ie6.
HyperlinkLabel benytter cm_mouseEnter/Leave for at "lyse" op og ned-igen.
Hvordan kan jeg lave HLL om så det fungerer på en AX-form.
Ligeledes så virker genvejstaster fra knapper heller ikke, hvorfor ikke?
Avatar billede steven_tran Nybegynder
01. februar 2003 - 23:33 #1
Fordi OCX er normalt uafhængig programmeringsprog, derfor en del betingelse skal overholdes. Jeg vil råde dig at få styrt på, hvad du skal holde dig fra så som f.eks. må ikke bruge string type, men PChar istedet for ...

mvh
Steven_Tran
Avatar billede nop Nybegynder
24. februar 2003 - 10:29 #2
Nå sådan !!!!!!