Avatar billede jacob_damgaard33 Nybegynder
30. januar 2003 - 07:33 Der er 5 kommentarer

Ntfs windows 2000

Jeg har en Ntfs hardsik (ibm 80gb fuied) jeg kan se den i dos. men jeg kan ikke se den i windows 2000. jeg kunne før jeg formateret men efter det kunne jeg ikke se den.
skal jeg lave en form for update eller hvad plz help me!
Avatar billede kamazo Nybegynder
30. januar 2003 - 07:43 #1
Du kan se en NTFS partition i DOS? tror jeg sq ikke liiige. Det kan jeg ihvertfald ikke.
Og du bliver nød til at forklare dig bedre.
Avatar billede Slettet bruger
30. januar 2003 - 07:47 #2
Højreklik på "denne computer" og vælg "administrér"

under "lager" vælg "diskhåndtering".

Nu er mit bedste bud, at du kan se dit drev i "diskhåndtering", men at den ikke har noget drevbogstav.

Opret et drevbogstav for drevet og det skulle virke.

... hvis det er det, der er problemet :o)
Avatar billede simon_jacobsen Nybegynder
30. januar 2003 - 09:57 #3
kan det ikke være fordi det er en fat / fat32 partition ???
Avatar billede Slettet bruger
30. januar 2003 - 10:01 #4
En FAT32 part. skulle vel også kunne ses i Windows. smajli's svar ville også være midt bedste bud.
Der findes faktisk programmer der gør at man kan læse NTFS part. i DOS. Men det tror jeg ikke lige er tilfældet her.
Avatar billede jacob_damgaard33 Nybegynder
30. januar 2003 - 16:18 #5
Det er et drev som min jeg kan se i startup ved bios. men inde i windows kan jeg ike se den.. why ?
drevet er nfts og det er efter jeg har formateret min c:\ og lagt 2000 ind igen at jeg ikke kan se den