Avatar billede malte Nybegynder
29. januar 2003 - 14:39 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Net klub software

Hvilkken software kan administrere 10 maskiner der har xp og en masse spil. Jeg skal kunne gendanne hver computer med alle spillene fra serveren (når vennerne har pillet for meget)
Vi skal ikke sælge is og andet og folk sidder heller ikke på tid derfor er de mest almindelige smartlaunch og måske vibersoft.com ikke så interesante.

Håber i har nogle forslag...
Avatar billede totaliorden Nybegynder
29. januar 2003 - 14:48 #1
Hvis du ikke bruger NTFS filsystem, så er ghost rigtig godt!
Der propper du bare en diskette i alle de 10 maskiner, og så gendanner de det hele efter et image som du har liggende på 'master pc'en'.
Avatar billede malte Nybegynder
29. januar 2003 - 15:14 #2
det gør jeg. er der andre der kan det samme med ntfs ??
Avatar billede jefa Nybegynder
29. januar 2003 - 15:42 #3
Norton Ghost 2003 kan så vidt jeg ved da styre NTFS-drev
Avatar billede malte Nybegynder
29. januar 2003 - 20:12 #4
Jeg tjekker lige
Avatar billede totaliorden Nybegynder
29. januar 2003 - 20:16 #5
Det kan 2001 også, men du kan ikke lave et image på et ntfs drev..
Avatar billede malte Nybegynder
29. januar 2003 - 20:45 #6
Hvad kan man så gøre?
Avatar billede jefa Nybegynder
29. januar 2003 - 22:42 #7
To determine whether Ghost can save an image file to an NTFS partition:
1. Note your Ghost version.
If the version is Norton Ghost 2003, then yes, Ghost can save an image file to an NTFS partition.
If the version is Norton Ghost 2000, Norton Ghost 2001, or Norton Ghost 2002, then no, Ghost cannot save an image file to an NTFS partition.
fra http://service1.symantec.com/SUPPORT/ghost.nsf/docid/2000012811284125
Avatar billede bodekaer Nybegynder
19. marts 2003 - 22:24 #8
Jeg ville nok have valgt programmet DeepFreeze (www.DeepFreeze.net).

Der slipper du helt for at ghoste, idet programmet forhindrer brugeren i at lave ændringer. Og det fungerer perfekt.
Avatar billede malte Nybegynder
17. januar 2004 - 19:36 #9
lukker