Avatar billede justdoit Nybegynder
29. januar 2003 - 12:05 Der er 12 kommentarer og
2 løsninger

Vurdering af hzo.dk

Et nyt portal er ved at være klar til formidling af brugt varer, hvor der også er mulighed for at chatte i websitets forum om en evt. handel!

Hvad syntes i om det funktionelle på websitet - prøv evt. at oprette dig som bruger, og se om funktionerne er logiske!

Spørgsmålet har været oprettet tidligere, men der var der problemer med mailserverne, hvilket betød at det ikke var muligt at oprette sig som bruger - dette skulle være løst nu!

Så hvad syntes I ??

http://www.hzo.dk

Mvh

/Justdoit
Avatar billede gizp Nybegynder
29. januar 2003 - 12:22 #1
Jo siden er flot! Mangler du bruger siden vi skal prøve siden ved at oprette os???
Avatar billede justdoit Nybegynder
29. januar 2003 - 12:29 #2
Ja, ideen var at I skulle prøve at oprette jer som bruger (skal nok slette jer igen, når testen er fortaget) - Dette vil jeg gerne I gør sådan at jeg kan få noget response på om funktionaliteterne er i orden!
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
29. januar 2003 - 13:27 #3
meget MEGET langsom
Avatar billede justdoit Nybegynder
29. januar 2003 - 13:52 #4
Ved det godt, det er fordi jeg bruger Cliche som webhotel og de er ikke så hurtige men billige - jeg skifter til anden server når sitet er helt færdigt!!
Avatar billede gizp Nybegynder
29. januar 2003 - 16:38 #5
Nu har jeg oprettet mig.

På forsiden kan man se hvor mange indlæg der er i hver overkategori, men man kan ikke se det for hver enkelt "bilmærke" (det er lidt irreterende). Kiggede der fordi der var flest.

Din søgefunktion er heller ikke særlig god finder ingenting!

Og <TITLE> Skifte mellem Handels Zonen Online online og .:hzo:., Syntes du hele tiden skal bruge Hndels Zonen Online!

Har ikke tid til at prøve flere funktioner!

/gizp
Avatar billede doggy82 Praktikant
30. januar 2003 - 00:32 #6
Det er den langsommeste side jeg nogensinde har været inde på. Man går jo ud igen fordi man tror at l***et er gået i stå.
Loadtid (ved 256/128): Over 6 min. - og så gav jeg op. Sorry... :-)
Avatar billede justdoit Nybegynder
30. januar 2003 - 09:26 #7
doggy82: Der var også en anden der sagde at websitet er langsomt, men dette har ikke noget med websitet at gøre, da ingen af siderne fylder mere den 20 Kb - Fejlen ligger hos min webudbyder (cliche) som er meget langsomt, men dette får jeg først rettet op på når sitet er helt færdigt!
Avatar billede justdoit Nybegynder
30. januar 2003 - 10:04 #8
gizp: så har jeg rettet alle <Title> til Handels Zonen Online!

Skal nok lige få kigget på de andre ting du har skrevet!!
Avatar billede gizp Nybegynder
30. januar 2003 - 11:32 #9
Ok! Så langsom er siden nu heller ikke ikke. jeg har Stofa FlexRate, det tager ikke 7 sekunder at åbne en side!
Avatar billede justdoit Nybegynder
31. januar 2003 - 09:58 #10
gizp: Så har jeg også lige sat en COUNTER på som på snakkede om manglede, hvor du skrev:

På forsiden kan man se hvor mange indlæg der er i hver overkategori, men man kan ikke se det for hver enkelt "bilmærke" (det er lidt irreterende). Kiggede der fordi der var flest.

Er der nogen der har oprettet sig som bruger, som har fundet ud af hvordan NOTESBOGEN virker???
Avatar billede justdoit Nybegynder
31. januar 2003 - 10:10 #11
Øhh der kom vist ikke noget tekst med!!

Jeg har lavet en COUNTER på som gizp manglede, sådan der vises hvor mange annoncer der er til hver kategoi under fx biler & tilbehør!

Søgefunktioner virker - bare ikke optimalt LOL - prøv at søg på fx fugl under hele danmark!!

Er der nogle der har fundet ud af hvordan NOTESBOGEN virker??? For at bruge denne skal I være logget ind som bruger!

Måske der er nogle der vil give en tilbagemælding på denne!?
Avatar billede gizp Nybegynder
31. januar 2003 - 10:39 #12
Hvordan virker din NOTESBOG? Kan slet ikke finde den funktion!
Avatar billede justdoit Nybegynder
31. januar 2003 - 10:47 #13
Når du er logget ind kan du markere en annonce du har fundet - derefter kliker du på knappen HUSK - og der vil komme en NOTESBOG frem!

Prøv, ellers spørg igen!
Avatar billede justdoit Nybegynder
04. februar 2003 - 09:47 #14
Jeg lukker spørgsmålet igen da jeg ikke rigtig får det respons jeg er ude efter! Jeg arbejder videre på hzo.dk og laver nogle brugertest på personer der er fysisk tilstede i stedet!