Avatar billede game_tracker Nybegynder
28. januar 2003 - 16:32 Der er 39 kommentarer og
1 løsning

Har du prøvet stoffer?

Jeg blev lidt nysgerig men har du prøvet stoffer hvis ja hvilken(e) og hvordan er virkningen (hvordan får du det) jeg fik lyst til at spørve da menge it folk har "prøvet\stadig gør det" hash
Avatar billede ducks Nybegynder
28. januar 2003 - 16:35 #1
Skal man også svare, hvis man kun vil sige, Nej?
Avatar billede game_tracker Nybegynder
28. januar 2003 - 16:38 #2
må man gerne :)
Avatar billede geforce3 Praktikant
28. januar 2003 - 16:39 #3
Jeg har ikke:)
Avatar billede Slettet bruger
28. januar 2003 - 16:46 #4
/me har

ecstacy
amfetamin
kokain
hash
pot
lsd

(vi har vel alle en skummel fortid, hehe)
Avatar billede game_tracker Nybegynder
28. januar 2003 - 16:50 #5
phunkypopcorn> hvordan får man det af lsd
Avatar billede Slettet bruger
28. januar 2003 - 16:52 #6
man får det skide skægt..... det er det sygeste trip..... man nærmest flyver og alt er lykke

Men NEJ det er aldeles ikke en opfordring til at prøve det, du risikerer at blive rablende sindssyg af det
Avatar billede ebe Praktikant
28. januar 2003 - 16:52 #7
game tracker>> jeg har arbejdet et sted, hvor der boede folk som blev skøre af skidtet eller har fået evighedstrip og backflash. lad være med det. tag hellere en bajer.
Avatar billede annikadk Nybegynder
28. januar 2003 - 16:55 #8
Nej, har aldrig prøvet.
Læg noget foran mig, og jeg vil ikke engang ane hvilket stof der er tale om.
Avatar billede bufferzone Praktikant
28. januar 2003 - 16:55 #9
Alkohol et par gange da jeg var ung og det er det
Avatar billede Slettet bruger
28. januar 2003 - 16:56 #10
nemlig ebe!
Avatar billede game_tracker Nybegynder
28. januar 2003 - 16:56 #11
bufferzone> var det ikke det sygeste lol
Avatar billede Slettet bruger
28. januar 2003 - 16:56 #12
jeg må sige har det heller ikke, efter en venindes død, af en overdosis, må jeg sige at jeg ikke lige havde lyst til at prøve.
Avatar billede game_tracker Nybegynder
28. januar 2003 - 16:57 #13
har været på staden med skolen for 3 år siden og der var der mange fine folk fra it mm der købte joint's
Avatar billede game_tracker Nybegynder
28. januar 2003 - 16:59 #14
jeg er selv bange for stoffer (ikke stoffet men hvis man får evihedstrip\backflash)
Avatar billede ebe Praktikant
28. januar 2003 - 16:59 #15
godt nok siges, at joints ikke er farlige. jeg har set mange hash-vrag!
Avatar billede Slettet bruger
28. januar 2003 - 17:00 #16
Nå......

Jeg vil nu helst undgå at mine svar på trods at at jeg jo har asgt at det er sjovt ikk kommer til at lyde som en anbefaling af at tage stoffer.. Faktisk tager jeg temmelig meget afstend fra det selvom det da er folks eget valg.

Men lad os nu bare sig at jeg mangler 6 venner idag pga. stoffer. såeeeeeh..... my advice is DON'T
Avatar billede game_tracker Nybegynder
28. januar 2003 - 17:01 #17
over 70% af de folk jeg omgåes (venner) ryger hash hver dag (de er mellem 14-18 år)
Avatar billede Slettet bruger
28. januar 2003 - 17:03 #18
hash er sq lige så ødelæggende som resten.....
Om ikke andet så for dit liv..
Du bliver en sløv bums, kan ikk holde styr på en skid og bliver bare dummere og dummere at høre på, og mister dine venner og kommer til at hænge med andre narkobumser......... og så fører det ofte videre til andet misbrug

(yep - worst case scenario, men det er nu sådan narkomisbrug er startet for mange)
Avatar billede ebe Praktikant
28. januar 2003 - 17:06 #19
game tracker>>så er der en rimelig stor sandsynlighed for, at de aldrig får et afsluttet skoleeksamen, især hvis de er startet tidligt, samt at de aldrig kommer til at passe et arbejde. uanset hvad man siger eller mener, så forandrer hash ens opfattelse af omverdenen og de mennesker man omgås. dagligdagen og ens opgaver bliver uvigtige, og man søger andre som har samme hobby. det er selvforstærkende. hvis man som halvfærdig 14-årig person ryger hash ofte, tager man skade!
Avatar billede game_tracker Nybegynder
28. januar 2003 - 17:06 #20
den måde jeg mister venner på er at jeg ikke gidder stoffer som de gør dagligt
Avatar billede ebe Praktikant
28. januar 2003 - 17:08 #21
så er de venner ikke værd at have
Avatar billede ebe Praktikant
28. januar 2003 - 17:09 #22
det er da klart de ikke gider omgås dig, hvis du ikke gider være bums sammen med dem. det gi´r dem jo næsten dårlig samvitighed over deres egen tumpethed
Avatar billede Slettet bruger
28. januar 2003 - 17:12 #23
så er det jo dit valg om du vil finde dig nogle nye venner (som kan snakke om andet en hash og deres fede rus, samt deres lamme baggypants og hip-hop musik)
eller om du vil synke dybere i lortet sammen med dine nuværende "venner"

3. Mulighed er selvfølgelig at prøve at få dine vennner på ret kurs, men det er en svær opgave, kan du nærmest ikke klare alene, så bliver du nødt til at involvere forældreråd skolebestyrelse, psykolog myndigheder Mv. Men det kræver at du svigter dine venners tillid for at hjælpe dem...... Og det er ikk nemt.
Men hvis du kan gøre det er du et bedre menneske end de fleste andre
Avatar billede carstone Praktikant
28. januar 2003 - 17:14 #24
fordi de går i baggypants og høre hip-hop musik, behøver de nødvendivis ikke være på stoffer..
Avatar billede Slettet bruger
28. januar 2003 - 17:17 #25
har jeg vist heller aldrig sagt..... nærmere omvent

hvis man ryger hash som 14-15 årig idag går man som regel oss i baggypants (ihvertfald gør samtlige jeg kender på den alder der ryger fede)

hiphop er sq fedt nok
Avatar billede iq-n Nybegynder
28. januar 2003 - 17:22 #26
nope
Avatar billede 44fire44 Nybegynder
28. januar 2003 - 17:24 #27
Jeg har heller aldrig prøvet, og vil heller aldrig!
Avatar billede cyber_freak Nybegynder
28. januar 2003 - 17:26 #28
game_tracker> jeg har prøvet:
Amfetamin
Hash & Pot (for dem som ellers kalder hash et stof:|  )

amf- er noget værre lort, fik kylet det i en drink engang,sov ik før 3 dage efter, og gik i blackout

men hvis du vil læse om virkeninger så prøv dette link

http://www.netstof.dk/site/Main/videnom/rusguiden/
Avatar billede cyber_freak Nybegynder
28. januar 2003 - 17:31 #29
game_tracker- jeg har skrottet 3 af mine gamle venner, bla fordi de sad og røg den fede hver dag, har ik snakket med dem i 7-8 måneder nu..or so

tro mig, glæd dig til den dag du får en fed uddannelse, så kan du tage hjem til dem, og se at de ik er nået en skid i deres liv....andet end en hash-sykose
Avatar billede game_tracker Nybegynder
28. januar 2003 - 17:39 #30
1000 tak til alle der har deltaget i mit spm :)
Avatar billede Slettet bruger
28. januar 2003 - 17:42 #31
hva blev resultatet?

fik du det at vide du gerne ville?
Avatar billede game_tracker Nybegynder
28. januar 2003 - 17:46 #32
ja der er for mange stoffer i dk
Avatar billede ebe Praktikant
28. januar 2003 - 17:47 #33
:)
Avatar billede michael-k Nybegynder
28. januar 2003 - 17:53 #34
Læste engang en artikel om at it branchen havde de fleste vrag blandt alle brancher ( hash)  ;)
Har også et par kammerater der ryger hash og som er i it branchen så det passer meget godt i den kreds jeg befinder mig i.

Har selv prøvet hash, en roskilde tur uden en tur i staden og 5 g hash er ikke en roskilde tur. Det er nu ved at være nogle år siden.

Har også prøvet speed i form af en bombe, en bombe vil sige at man pakker det ind i papir og sluger det, istedet for man sniffer det.  Virkningen  tja havde ikke den vilde virkning andet end vi havde det sjovt og man kunne drikke en masse bajer ;)

Har ikke noget imod nogle prøver det, der skal jo prøves grænser af, men gør bestemt ikke noget at man ikke prøver denne her af :)
Avatar billede confusion Nybegynder
28. juni 2003 - 20:27 #35
MDMA....  |Glad|-|opstemt|-|medfølende|-|hyggeligt|-|følsom berøring|-          |intense lyde|-|klaprende tænder|

LSD.... Hmmm... sq svært at forklare :D    |farver|-|mange indre tanker|-          |gyngende balance|-|meget åndelig|-|drømmende, men stadig tilstede|-          |mærke hver lille muskel i hele kroppen|-|mønstre, både med lukkede og åbne øjne|-|konsentrations problemer| man ka vel kalde det for mood enhancer(psykisk), hvis du har det dårligt badtripper du, hvis du har det godt kommer det nok en del sjov ud af det.. men det hele handler om set&setting(omgivelserne)

Svampe....  nogenlunde det samme som LSD, men på svampe er det mere naturlige farver man ser og tankerne er en del dybere ;)

Hash....    ja det ved de fleste jo hvad er |afslappet| ;)

Codein...    dog blandet med paracetamol... |smertestillende, ka jeg sige andet|

Har osse prøvet diverse andre ting(ik party drugs), men det gider jeg sq ik til at skrive om ;)
Avatar billede confusion Nybegynder
28. juni 2003 - 20:29 #36
glemte lige Amfetamin...  |speedet|-|vågn|-|onde tømmermænd| ;)
Avatar billede game_tracker Nybegynder
28. juni 2003 - 20:30 #37
hehe
Avatar billede game_tracker Nybegynder
28. juni 2003 - 20:32 #38
hvis du fil lsd eller svampe hvad vil du så helst trippe
Avatar billede confusion Nybegynder
02. juli 2003 - 17:40 #39
LSD... farverne er skarpere og ens motorik er mere robot agtig ;D
Avatar billede lrd Nybegynder
02. juli 2003 - 17:42 #40
hvilket spil af liv!!