Avatar billede tulazz Nybegynder
28. januar 2003 - 14:42 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Ram !

Hejza Eksperter !!!
Jeg kunne godt tænke mig og vide, hvordan jeg chekker om min computer understøtter DDR Ram, fordi jeg har 128 mb SD Ram indbygget i! Har 2 memory slots i bundkortet! Håber i vil hjælpe mig...

P.S. Mit bundkort hedder: MSI 6340 (Micro-Star INTERNATIONAL)

Hilsner Fra
Avatar billede lassebm Nybegynder
28. januar 2003 - 14:49 #1
Understøtter KUN SD. Desuden er det de færreste der kan køre enten med SD eller DDR! :D
Avatar billede onki Nybegynder
28. januar 2003 - 14:50 #2
Avatar billede ts-zonic Nybegynder
28. januar 2003 - 14:52 #3
Er din processer en AMD eller PENTIUM???
Jeg tror ikke at det er til begge ting!! Det er kun meget få bundkort der kan det og dit bundkort er vidst et af ældre model!! Man kan ikke finde det på edbpriser.dk!!!
Men hvis du fortæller mig om det er AMD eller PENTIUM så kan jeg godt finde ud af det...
Avatar billede hahaha Nybegynder
28. januar 2003 - 14:53 #4
Avatar billede hahaha Nybegynder
28. januar 2003 - 14:53 #5
Avatar billede hahaha Nybegynder
28. januar 2003 - 14:54 #6
Avatar billede hahaha Nybegynder
28. januar 2003 - 14:54 #7
kingston er et godt mærke ;) Så hvis du skal have nye ram kan jeg anbefale dem her!
Avatar billede tulazz Nybegynder
28. januar 2003 - 14:55 #8
ts-zonic>>  Der er en AMD Athlon processor, der sidder i bundkortet...1.2 GHz !
Avatar billede tulazz Nybegynder
28. januar 2003 - 15:15 #9
Tak for hjælpen alle sammen...Onki får pointene, fordi han beviste, at mit bundkort ikke understøtter DDR Ram !!!