Avatar billede deuce Nybegynder
27. januar 2003 - 19:34 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Rigtig fed site.... motorcykler - Harley-Davidson

Hej eksperter,

Jeg faldt over denne site da jeg surfede efter Harley... http://www.hotmatchcustomcycles.com

Jeg syntes det er noget af det lækreste billedbehandling og opsætning jeg har set!

Er selv involveret i www.x-m.dk - men det blegner jo noget i sammenligning.
Avatar billede michael-k Nybegynder
27. januar 2003 - 19:38 #1
syntes nu at opsætningen er meget normal :)  men det der nok gøre den fed er de billeder de bruger, de sku flotte, samt farverne
Avatar billede deuce Nybegynder
27. januar 2003 - 19:42 #2
michael.... meget normal - det er jeg ikke enig i. prøv at gå ind under bikes - og se hvor der er kælet for det! Jeg er i hvert fald imponeret - men det kan jo være fordi jeg ikke er så go :)
Avatar billede michael-k Nybegynder
27. januar 2003 - 19:42 #3
Er skam også imponeret :)
Avatar billede tekniskdesigner Nybegynder
27. januar 2003 - 20:35 #4
Hej.

Fedt site men det som gør det fedt er jo cyklerne og ikke så meget opsætningen af siden.

Farver giver nok 75% af det fede indtryk for man får af siden.

Vh. Thomas Nielsen
Avatar billede fcs Novice
03. februar 2003 - 19:34 #5
Husk at lukke ;-)

FCS/Coadmin
Avatar billede deuce Nybegynder
03. februar 2003 - 23:56 #6
prøvet at finde ud af hvordan... uden succes :( Hjælp - please
Avatar billede caroc Praktikant
03. februar 2003 - 23:58 #7
du skal bare lægge et svar selv og så accetere det selv bagefter..
Avatar billede deuce Nybegynder
04. februar 2003 - 00:01 #8
ok - lukker
Avatar billede babynamnam Nybegynder
16. marts 2003 - 18:33 #9
Hej så prøv lige at checke Danmarks nye store Harley side.......
http://www.harleyguiden.dk/
Avatar billede deuce Nybegynder
17. marts 2003 - 00:47 #10
Har set den.... Den er sgu fin!