Avatar billede download Nybegynder
26. januar 2003 - 00:54 Der er 28 kommentarer og
1 løsning

skal ha hjælp

hvad hedder de fedeste downloade programmer
Avatar billede zyco Nybegynder
26. januar 2003 - 00:54 #1
Her er de bedste downloade steder

www.kazaa.com

www.overnet.com

og det alle bedste www.dcplusplus.com
Avatar billede dennism Nybegynder
26. januar 2003 - 00:54 #2
Download accelerator
Avatar billede dennism Nybegynder
26. januar 2003 - 00:55 #3
Avatar billede download Nybegynder
26. januar 2003 - 00:56 #4
kender godt kazaa men ikke www.overnet.com

og www.dcplusplus.com........ jubiiiiiiii nu jeg du ja leeche
Avatar billede download Nybegynder
26. januar 2003 - 00:57 #5
ja=og
Avatar billede download Nybegynder
26. januar 2003 - 00:58 #6
Download accelerator er ikke godt, kun hvis du har et mega stort internet
Avatar billede download Nybegynder
26. januar 2003 - 00:58 #7
tak for hjælpen
Avatar billede dennism Nybegynder
26. januar 2003 - 00:59 #8
Hva!?.. Sikker på at dette ik var aftalt spil!?
Avatar billede fckomodo Nybegynder
26. januar 2003 - 01:00 #9
Dette spm er blevet anmeldt!
Avatar billede fromsej Praktikant
26. januar 2003 - 01:01 #10
Ja,det er det.
Avatar billede dennism Nybegynder
26. januar 2003 - 01:01 #11
Godt... :)
Iørvigt er det også et "ulovligt" emne på eksperten!...

Go nat..
Avatar billede fckomodo Nybegynder
26. januar 2003 - 01:03 #12
Hvorfor svare du så på det Dennism, ikke være så hellig!
Avatar billede dennism Nybegynder
26. januar 2003 - 01:05 #13
Jeg troede at kan manglede en "Download Manager"!.. Derfor!..
De er jo ik ulovligt at anvende!...
Det var først bagefter, at det gik op for mig, at kan spurgte efter en fil-delings program!...
Avatar billede dennism Nybegynder
26. januar 2003 - 01:05 #14
at kan = at han
Avatar billede iq-n Nybegynder
26. januar 2003 - 01:22 #15
EN klog mand lærerde mig engang; Hvis du skal snyde så gør det ordenligt

Brugerinfo for download:
Oprettelsesdato søndag 26. januar 2003 00:49
Point ved oprettelse 300,00
Point opsparet (1 dage * 5 point) 5,00
Point tjent 0,00
Point brugt 200,00
Point ude 0,00
Banner point 0,00
I alt 105,00

Brugerinfo for zyco:
Oprettelsesdato tirsdag 7. januar 2003 21:44
Point ved oprettelse300,00
Point opsparet (19 dage * 5 point) 95,00
Point tjent 230,00
Point brugt 380,00
Point ude 0,00
Banner point 0,00
I alt 245,00
Avatar billede iq-n Nybegynder
26. januar 2003 - 01:22 #16
Dummere kan man ikke være
Avatar billede iq-n Nybegynder
30. januar 2003 - 00:01 #17
Hvad sker der, hvorfor bliver han ikke lukket?
Avatar billede popsy Novice
30. januar 2003 - 01:02 #18
ja, ærligt talt. Underligt......
Avatar billede hermandsen Juniormester
30. januar 2003 - 03:01 #19
Jeg tror at coadminsene sover (hvilket jeg egentlig også burde)... :)
Avatar billede fromsej Praktikant
30. januar 2003 - 10:47 #20
De kan da ikke sove i 4! dage.
Medmindre vi har fået en co-admin ved navn Rip Van Winkle.
Avatar billede hermandsen Juniormester
30. januar 2003 - 13:48 #21
Jeg har lige sendt en anmeldelse mere i gennem... Mon ikke vi hører fra coadmins'ne snarest muligt! ;)
Avatar billede iq-n Nybegynder
30. januar 2003 - 17:29 #22
så er der sendt 3 nu
Avatar billede hermandsen Juniormester
02. februar 2003 - 23:24 #23
Hmmm... CoAdminsne må godt nok have travlt... Der er endnu ikke sket noget med min anmeldelse! :)
Avatar billede iq-n Nybegynder
03. februar 2003 - 01:02 #24
Ja, eksperten er ved at smulre fra hinanden;
Mail-roboten virker ikke
Søgning virker ikke
Mange af tabbelerne er ødelagt
Banner er ødelagt
Se point er ødelagt
Indlæg der forsvinder og kommer
Og nogle gange bliver man logget ud uden man gør noget.

Det går sku godt...
Avatar billede zyco Nybegynder
06. februar 2003 - 16:34 #25
ja ok det var kun engang, og jeg manglede point (er ikke så god at jeg kan skaffe point på egenhånd) men sorry da. skal ikke ske igen
Avatar billede hermandsen Juniormester
06. februar 2003 - 22:15 #26
>>zyco
Rart at du indrømmer det direkte! Kan godt lide ærlighed! :)

En ide til dig:
Deltag i kategorier der interesserer dig, eller kategorier du i det mindste bare ved lidt om... Site vurdering er altid et godt sted at starte ud! Der er mange der gerne vil have vurderet deres hjemmeside, og det er jo egentlig ikke verdens sværeste opgave...
Hvem ved, måske du så hen ad vejen lærer lidt HTML eller CSS og bygger din egen hjemmeside en dag som du så sætter til at blive vurderet af Eksperterne! ;)

Hvis du gerne vil bruge meget tid på Eksperten kan jeg foreslå dig at abonnere på Generelt IT : Andet... Der kommer alle mulige mystiske spørgsmål og så gælder det ellers bare om at være først på aftrækkeren med det rigtige svar! ;)

Jeg begravede næsten min mailbox i Eksperten-mails sidste sommer. Jeg synes ikke der skete så meget, så jeg tilskrev mig nogle flere kategorier hvor jeg tænkte at "der kunne jeg nok godt svare på et spørgsmål eller to"...

Prøv at gøre det samme... Hvis du f.eks. bruger Windows XP, så abonner på den kategori... Det kunne jo være der var en bruger som en dag fik brug for den funktion som du har kendt til i flere måneder! ;)

Samtidig tror jeg også man har det bedre med sig selv når man får point fra en anden bruger ved at have hjulpet til med et eller andet.

Det du skal gøre nu er at oprette et nyt spørgsmål til 200 point (med din zyco-bruger) under Diverse : Fri Debat med titlen "Point til download".
Under indholdet linker du så til dette spørgsmål og så kan du eventuelt skrive en kort bemærkning som at du den gang lavede lidt snyd, hvilket du er ked af og hermed tilbagebetaler dine "tjente" point.
Så logger du ind med brugeren, download, lægger et svar, logger ud igen og så ind som zyco. Her accepterer du så download's svar, logger igen ud, logger ind som download, går ind på http://www.eksperten.dk/konto.phtml?option=7 sætter hak i "Jeg ønsker ikke længere at kunne bruge min konto på Eksperten." og trykker Udfør.

Så er sagen ude af verdenen og du har betalt din "gæld".

Nu kommer det sjove så...
Gå ind på http://www.eksperten.dk/konto.phtml?option=3 og sæt et hak ud for de kategorier du ønsker at abonnere på. Derefter vil du sandsynligvis se meget mere til Eksperten. Du vil selv blive klogere og samtidig have en rar fornemmelse i kroppen når du har hjulpet folk og modtaget point for dit rigtige svar! ;)

Håber vi ses på Eksperten til mange gode debatter og fortvivl ikke hvis du ikke tjener point den første dag... Det kommer! Rom blev heller ikke bygget på en dag! ;)

//hermandsen
Avatar billede popsy Novice
06. februar 2003 - 22:23 #27
Hermandsen> Hatten af for dig, det der er det bedste jeg længe har set på disse sider! Elsker når tingene glider på plads på den måde!

zyco> Hatten af for dig også, det kræver sommetider det største mod at indrømme sine fejl! Held og lykke fremover!

popsy
Avatar billede hermandsen Juniormester
07. februar 2003 - 00:21 #28
>>popsy
Har altid haft den mening at man kommer længst med en positiv holdning! Håber da bare at det smidter af på andre! ;)

Tak for din venlige kompliment, det varmer altid på en kold vinterdag med for mange lektier! *ahøm* ;)

//hermandsen
Avatar billede popsy Novice
07. februar 2003 - 00:32 #29
Selv tak, og held og lykke med lektierne :)