Avatar billede moondk Nybegynder
24. januar 2003 - 12:17 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

navne server - hvilke krav?

Hejsa
Jeg er ved at skulle sætte en navne server op og den skal så regges ved dk-hostmaster, men hvilke krav skal den opfylde og hvordan kan man så teste om den lever op til de krav der er?
Avatar billede bacardil Nybegynder
24. januar 2003 - 12:45 #1
Du kan ikke få redelgeret .dk domæner hen til en nameserver før den er godkendt så det er ikke muligt at teste som sådan, hvis det er det du tænker på.
Avatar billede htm Nybegynder
22. juni 2003 - 12:55 #2
Avatar billede htm Nybegynder
22. juni 2003 - 12:58 #3
En forklaring på hvorfor du afviser alle korrekte svar, ville være på sin plads!
Avatar billede moondk Nybegynder
22. juni 2003 - 13:13 #4
Det er ikke koretke svar, alle kan finde frem til det svar der står på dk-h's side og dem har jeg læst før jeg oprettede spørgsmålet, jeg bad om disideret grundlæggende krav.m
Men jeg har fundet ud af det for lang tid siden.