Avatar billede je79ayps Novice
24. januar 2003 - 10:08 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

God gratis counter/tæller søges

Jeg søger en gratis counter/tæller som minimum (foruden at tælle selvfølgelig) skal kunne vise følgende:

- vise hvilke sider hvor de besøgende er kommet fra (referrer).
- hvilke lande de er kommet fra.

Desuden må den gerne:
- være usynlig
- i stand til at sende en mail med statistik.
- kunne oplyse om OS- og browser version smat opløsning.
- kunne vise hits pr. dag
Avatar billede criterius.dk Nybegynder
24. januar 2003 - 10:11 #1
Avatar billede criterius.dk Nybegynder
24. januar 2003 - 10:12 #2
der er dog lige en lille ting med mailstats - det virker ikke endnu...
Avatar billede je79ayps Novice
24. januar 2003 - 10:38 #3
Det ser interessant ud, men der står at det muligvis lukker 1. feb, så...
Avatar billede criterius.dk Nybegynder
24. januar 2003 - 10:56 #4
Jeg kan da oplyse, at han har fundet en måde så det kan køre videre - så indtil videre skal du vist ikke være bange... Læs alle nyhederne på forsiden:

"23/01-2003 kl. 21:14 Den server hvor ZIP Stat pt. ligger, men flytter fra snart, har netop flyttet lokation men pga. en misforståelse blev domænet zipstat.dk ikke flyttet med. Det er sket nu, og når du læser dette er ændringen trådt i kraft. Det har desværre betydet en nedetid på 1-2 døgn. Jeg beklager nedetiden - den kunne have været undgået.
Den endelige flytning af ZIP Stat sker inden for de næste par dage, og skulle højest give ca. en times tab af statistikker, mens brugerområdet, statistiksiden mm. ikke vil kunne benyttes i op til 24 timer.

14/01-2003 kl. 22:04 Det ser ud til at ZIP Stat nok fortsætter! Selvom det ikke lykkedes at få nyhedsbrevet udsendt, har jeg fået henvendelser vedrørende hosting af ZIP Stat. Jeg arbejder pt. meget seriøst med et webhotel, som jeg selv tror på kan magte at køre ZIP Stat. Jeg foretrækker dog først at nævne navne når alt er sikkert.
Nedenstående nyhedsbrev bliver derfor ikke udsendt via e-mail, men der kommer et når ZIP Stat har flyttet server.
Jeg er på grund af denne situation igen bagud med at besvare e-mails. Hastesager bliver besvaret først, derefter almindelige supportspørgsmål og til sidst forslag, mindre hastende spørgsmål og tilkendegivelser (mange tak til alle jer der har skevet, I skal nok få svar)."
Avatar billede mgn_online Nybegynder
24. januar 2003 - 17:50 #5
Gå ind på www.chart.dk - en alletiders counter for jeg bruger den også selv. Du kan selv bestemme hvor mange funktioner den skal ha som fx om den skal vise hits total eller hits per uge eller bare hele bundtet plus meget andet.

Desuden laver den en fed statestik for dig så du kan se en detaljeret beskrivelse over hvor mange der har været inde på din side.

Selve counteren i sig selv på din side kan også laves om med hensyn til udssende, brug den!
Avatar billede olebole Juniormester
26. januar 2003 - 01:41 #6
<ole>

En counter er ikke særlig svær at lave, hvis du kan en smule PHP eller ASP ... du kan finde masser af kildekoder til gratis download på nettet.

De fleste af dem du kan tilmelde dig gratis er derimod elendige. Chart stinker BIG time, idet den - som de fleste andre - trækker loadtiden helt uacceptabelt ned.
De var gode engang, men det er flere år siden. Nu er de blevet for populære og serverne kan slet ikke følge med, hvorfor også flere og flere dumper dem.

/mvh
</bole>
Avatar billede criterius.dk Nybegynder
27. januar 2003 - 08:35 #7
olebole >>
Det lyder som eksperten :o)
Avatar billede olebole Juniormester
27. januar 2003 - 19:40 #8
Ja - hvor er det nu, vi kender det fra?  *LoooL*
Avatar billede je79ayps Novice
10. februar 2003 - 14:51 #9
Så fik jeg det op at køre.