Avatar billede satee Nybegynder
23. januar 2003 - 19:59 Der er 5 kommentarer

Cs Banner-Logo

Hey Tænkte på om der ik var en der kunne lave et fedt CS-BANNER til min HP.... Der må gerne stå  RunLikeHell Med stor skrift og så med lille skrift i nederste højre hjørne ska der stå www.FriServerPlads.dk/RlH

på forhånd TAK
Avatar billede jakoba Nybegynder
23. januar 2003 - 20:19 #1
Hvad har det med brugervenlighed at gøre ?
Hvad med at stille spørgsmålet i http://www.eksperten.dk/kat/144
      Eksperten : Opgaver : Grafiske opgaver : Banner/logo :
Avatar billede musras Nybegynder
27. januar 2003 - 19:31 #2
jo jeg vil gerne prøve.. kan du komme med nogle farver og str. så skal eg prøve

rasmus
Avatar billede henrik27 Nybegynder
27. januar 2003 - 19:49 #3
Avatar billede mal_t Nybegynder
27. januar 2003 - 21:50 #4
Ville bare lige kommentere dit design
1. Skift din skrifttype!
2. Hvorfor lægger du den ikke ind under www.RLH.tk (Det er jo alligevel gratis)
3. Jeg ved selvfølgelig ikke med dig, men jeg synes ikke lige lyn og torden (i din baggrund) har noget at gøre med CS ?

***Undskyld kommentaren ikke er relevant til dette spørgsmål
Avatar billede henrik27 Nybegynder
28. januar 2003 - 15:21 #5
satee>
Hej der... har du kigget på det banner jeg har lavet?

Mvh. Henrik