Avatar billede kentoix Nybegynder
23. januar 2003 - 11:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Red Hat 8 på P4

Når jeg prøver at installere Red Hat 8 på min P4 2000 Mhz går den midt under installationen død. Nogle gange før det. Den gir 3 beep fra sig. Men jeg har chekket mine RAM som virker fint og jeg har ingen problemer under Windows.

Pentium 4 Northwood 2000 MHz
512 MB SDRAM
Maxtor 60 GB harddisk.

Jeg har prøvet med Mandrake 8 også og der siger den den ikke kan kopiere en fil eller filen ikke eksisterer.

Jeg kører Windows XP Pro. dual boot ... eller ville gerne hvis jeg kunne installere RH så egentligt er det kun single boot ;)

I første omgang tænkte jeg det kunne være fordi jeg ikke havde partionieret harddisken ordentligt. Men så oplevede jeg den crashede før det. Kan det være det hvis ja. Hvordan bruger jeg så den manager der ligger i RH8 installationen og opretter mine diske ordentligt???
Avatar billede soreno Praktikant
23. januar 2003 - 11:32 #1
Testede du md5summen på de iso filer du downloadede i forhold til dem som lå på serveren inden du brændte iso'erne ? (der kunne jo være en fejl i din download)
Avatar billede musicboy Nybegynder
23. januar 2003 - 11:42 #2
Hvor præcis er det den går død?
Avatar billede kentoix Nybegynder
23. januar 2003 - 11:46 #3
soreno > Nej det chekkede jeg ikke men det kan jeg gøre når jeg kommer hjem.

musicboy > Nogle gange fejler den allerede ved RH prompten hvor man skal vælge om man vil gør det i DOS eller grafisk; andre gange lige før den er færdig med at installere.
Avatar billede kentoix Nybegynder
21. juli 2003 - 21:46 #4
lukker