Avatar billede krilhelten Nybegynder
22. januar 2003 - 03:02 Der er 9 kommentarer

crack SAM fil fra winnt / 2000 pro

er det muligt at cracke SAM filen fra win 2000 pro ?
jeg ved at det er muligt med filen fra winnt, men har hørt noget om at win 2000´s SAM fil er krypteret meget mere og at det er stort set umugeligt...
jeg ville godt vide om det er muligt og evt. hvis der er forskel på de to filer hvad forskellen er. på dansk tak ikke bare et link...
200 point til svaret
Avatar billede Slettet bruger
22. januar 2003 - 03:25 #1
Du har altså mistet dit administrator password til win2k?

Har du nogle almindelige brugerkonti, du kan logge ind med?
Avatar billede technodance.dk Nybegynder
22. januar 2003 - 03:35 #2
jeg lydder lige med jeg vil spøger og det er en filen mand kan finde i windows 2000 og vis hvad hedder den så??
Avatar billede krilhelten Nybegynder
22. januar 2003 - 03:36 #3
nope jeg skal bare knække koden..
det er ikke min server men en vens... men jeg har adgang til hans SAM fil og vil bare sikre hans server... hvis man ikke kan cracke SAM filen er det jo ligemeget..
Avatar billede krilhelten Nybegynder
22. januar 2003 - 03:38 #4
lol technodance ja det er den her fil c:\winnt\repair\sam <---- den hedder bare SAM ikke andet
Avatar billede Slettet bruger
22. januar 2003 - 03:39 #5
Hvorfor beder du ikke din ven udlevere administrator koden til dig, så "du kan sikre hans server"?

Jeg hopper ud af spørgsmålet.
Avatar billede tangveje Nybegynder
22. januar 2003 - 06:09 #6
Hmm, selvom det så er for at hjælpe en ven med at sikre sin computer, tvivler jeg på det er tilladt ifølge ekspertens regler.

"Det er ikke tilladt at spørge efter eller poste materiale, der kan benyttes i ulovligt øjemed såsom fremstilling af computervirus, bomber, hackerangreb eller falske penge."

Det kan dette vel egentlig. Selvom du måske ikke ønsker at bruge det til noget ulovligt, er det jo ikke til at vide om andre der læser dette spm kunne få den ide. Desuden, hvis du har adgang til din vens filer, sidder du enten foran computeren, eller har allerede cracket den. I første tilfælde vil jeg mene du griber det forkert an. I sidste tilfælde vil jeg mene at du allerede har nok at sikre.

Mere kan jeg ikke hjælpe, generelt mener jeg ikke det er muligt at sikre en Windows server. I mine øjne en ganske umulig opgave, men hvis du ønsker, så held og lykke. Tror dog ikke du skal regne med meget support her på stedet, så længe det handler om at cracke noget som helst. Du får nok mere hjælp hvis du omformulerer det til hvordan du kan sikre systemet bedre, se det er der nok en del der vil hjælpe dig med.
Avatar billede burningice Nybegynder
22. januar 2003 - 08:16 #7
krilhelten>> selvfølgelig er det muligt at cracke sam databasen i win2000... og det kunne være du skulle søge lidt på google, det får du mere af end at stille spm'et her.
Avatar billede krilhelten Nybegynder
22. januar 2003 - 15:33 #8
okay tak....
men tangveje du er helt galt på den når du skriver:
Desuden, hvis du har adgang til din vens filer, sidder du enten foran computeren, eller har allerede cracket den.
nej jeg kom ind via et hul i php systemet
///php/php.exe?c:\winnt\repair\sam

nåh men jeg vil lade være med at spørge mere hvis man ikke må :]
Avatar billede tommi Nybegynder
22. januar 2003 - 18:32 #9
Hvad i he..Hu..He..... har i gang i er den stået helt af oven i rodbeden
politk