Avatar billede jakobholst Nybegynder
21. januar 2003 - 16:42 Der er 2 kommentarer

Gnu C på windows unix services

Hej

Jeg har lige installeret windows unix services 3.0 på min NT.....

Nu vil jeg gerne bruge den til noget (fornuftigt :-) )

Hvor - og hvordan for man en compiler (c) til at køre under den. Er der nogen der har erfaring med eksempelvis sshd under unix services ????

Jeg ved godt det er lidt skræmmende men det er mere af nød end af lyst :-)=)=
Avatar billede soreno Praktikant
21. januar 2003 - 16:50 #1
Du kan hente MinGW her:
www.mingw.org

Det er gcc til Windows - men den kan køre uden ekstra programmer..
Avatar billede _darkstar_ Nybegynder
21. januar 2003 - 16:56 #2
...men du taler om "UNIX Service For Windows", ikke?

Det er blot en flok drivere, som snakker nfs, telnet og lp. Jeg kan ikke helt se hvad det har med gcc og ssh at gøre...