Avatar billede justdoit Nybegynder
21. januar 2003 - 10:11 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Handels Zonen Online

Hej, så er et nyt portal ved at være klar til formidling af brugt varer, hvor der også er mulighed for at snakke i websitets forum om en evt. handel!

Hvad syntes i om det funktionelle på websitet - prøv evt. at oprette dig som bruger, og se om funktionerne er logiske!

Så hvad syntes I ??

http://www.hzo.dk

Mvh

/Justdoit
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
21. januar 2003 - 10:21 #1
Vurdere i første omgang kune det rent design/grafik mæssige!

(1) Det eneste sted der står "handels zonen online", er nede i velkomst delen, hvor det står meget småt. Så jeg synes du skal lave noget grafik, med teksten "handels zonen online", og smide det op i toppen, og fjerne reklamen. Man tror nærmest at siden har noget med top lotto at gøre

(2) Synes det er nogle rigtige godt og sammenhængende farver du har brugt

(3) Din velkomst tekst er en fin intro til side, men jeg synes at du nedprioritere den, altså den fylder ikke ret meget på siden. Lav lidt mellemrum ned til de forskellige kategorier, og måske lave teksten lidt større.

(4) Boksene "Nyeste annoncer" og "Nyeste i forum", synes jeg der virker meget ustruktureret og uoverskuelige.

(5) Synes det er fint med de kategorier du har lavet til de forskellige ting, og den tekst/billeder der er i forbindelse med.

(6) Det er nemt at navigere rundt på siden
Avatar billede justdoit Nybegynder
21. januar 2003 - 10:27 #2
Ok, det er min plan at lave noget grafik, men jeg har ikke lige fået lavet noget der var flot nok endnu ;-)

Teksten har du nok ret i at den skal være mere tydlig, det skal jeg nok se på!

"Nyeste annoncer" og "Nyeste i forum" skal jeg også nok kigge lidt mere på, så der er lidt mere struktur på det!
Avatar billede justdoit Nybegynder
21. januar 2003 - 10:55 #3
Er der andre forslag?

Også gerne om andet .....
Avatar billede cozey Nybegynder
21. januar 2003 - 11:45 #4
Jeg bryder mig ikke om den grønne farve til en ellers flot mørkeblå baggrund ... så skulle den ihvertfald gøres mere sandfarvet ...
Avatar billede justdoit Nybegynder
21. januar 2003 - 11:50 #5
ok, men der er vi ikke helt enige!!

..og tror jeg retter mig efter jakobclausen

(2) Synes det er nogle rigtige godt og sammenhængende farver du har brugt
Avatar billede Thomas Nybegynder
21. januar 2003 - 12:37 #6
En lille kommentar:
Det undrer mig at man skal trykke på oprettelsesdatoen eller antallet af indlæg for at se annoncen. Burde man ikke blot kunne trykke på annonceteksten?
Avatar billede justdoit Nybegynder
21. januar 2003 - 12:50 #7
raivo >> Jo du har ret, det ville være mere naturligt - det skal jeg nok se på!
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
21. januar 2003 - 22:55 #8
En flot side, derfor et spørgsmål:

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvilken skrifttype i har brugt til knapperne.

/Bjarke

- btw da jeg prøvede at sende jer en mail, under kontakt, kom der en fejl.

jmail.SMTPMail error '8000ffff'

The message was undeliverable. All servers failed to receive the message

/SendMail.asp, line 111
Avatar billede justdoit Nybegynder
22. januar 2003 - 09:18 #9
Hej, fonten hedder Zero Twos!

Mht fejlen "jmail.SMTPMail error '8000ffff'"

Så er det min udbyder Cliche der har lavet et eller andet i går, så det
er flot at de ikke informere brugerne om at de har rodet i noget, men jeg
skal nok lige få set på det!!
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
22. januar 2003 - 11:01 #10
Tusind tak!...
Avatar billede justdoit Nybegynder
29. januar 2003 - 11:58 #11
Pga. noget fejl hos min udbyder, kunne der ikke oprettes nogle brugere på hzo.dk - dette er nu rettet og spørgsmålet bliver derfor flyttet!